X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Gisteren (31/10) de halloweensfeer gaan opsnuiven in het park, het was weer een leuke ervaring. Rond 11u kwamen we aan, het was (zoals te verwachten) druk in het park. Eerst Typhoon en Sledgehammer gedaan, wat me opviel bij SH is dat je na de normale wachtrij in 2 blokken opgesplitst wordt en waarin je op een hoopje op je beurt wachtte, dit ging echt niet vooruit! Telkens moeste 2 medewerkers 4 poortjes open en dicht doen en moest iedereen proppen om in de attractie te gaan. Rond 13u15 gingen we richten Welp (met hoge verwachtingen). Al een geluk dat we er vroeg bij waren, want er stond al een hele groep mensen. Rond 13u45 ging de wachtrij open en na 5 min. stond deze al helemaal vol, gelukkig moesten we maar 15 min wachten. Het spookhuis zelf was een zeer leuke ervaring! Echt heel mooi gemaakt en in elkaar gestoken! Qua engheid was deze ondermaats, en zo heel lang was deze ook niet (zeker niet heel de arena). Na de Welp-ervaring heb ik eindelijk de vernieuwde Dreamcatcher gedaan met VR, ik moet zeggen dat dit echt een goede vr-coaster is! En de wachtrij ging heel vlot (helemaal vol en ongeveer 35 min gewacht), nog nooit meegemaakt bij de DC! Het personeel was aan een goed tempo aan het werken, echt goed. Na het eten hebben we nog redelijk veel attracties kunnen doen, de sfeer was goed. Toxic Waters vond ik niet goed genoeg uitgewerkt, volgens mij doordat hier niet echt een 'plein' aanwezig is. De wachtrij van Revolution was (zoals altijd) een lange geschiedenis, hier vind ik de vr echt niet goed passen, de wachtrij alleen al (1,5u wachten)... Ik had geen bril op omdat deze baan dat niet nodig heeft. Eindelijk is de Klokfilm terug! Jammer nog altijd geen bones on the beach... de film heeft nu een ander formaat (kleiner dan het scherm), maar dat is eigenlijk niet erg. Over het algemeen ging de horeca wat vlotter dan een normale drukke dag en er was voldoende aanwezig. Attracties sluiten ten laatste om 20u, snap ik want de wachtrijen stonden dan soms nog vol. Het vuurwerk was mooi maar niet vernieuwend. Na het vuurwerk was er een stormloop naar de uitgang en aangekomen aan de parking was het 1 en al chaos, alle wegen stonden muurvast (zelfs de sluipwegen). Al een geluk dat we met de fiets waren
    Ohja, de Okidoki was zelfs open tot kwart voor 8, normaal gezien sluit deze al vroeg omwille van geluidshinder voor de buren, goede zaak.
    Halloween in Bobbejaanland vind ik ieder jaar goed, ook dit jaar heeft het mij kunnen bekoren!
    Laatst gewijzigd door Yorben; 01-11-18 om 21:58.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Sonar met Charlotte Mertens:


    Sonar met Jamie Lee:


    Doll Factory met Jamie-Lee, Fabian Feyaerts en Jasper Publie:

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •