X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #10

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Eén keer per jaar post ik iets over mijn familiaal en geografisch gedwongen thuispark onder het motto "wanneer het goed is, laat ik het ook weten". Welaan, de VR op Dreamcatcher heeft me gisteren (24/07) aangenaam verrast, al lagen m'n verwachtingen eigenlijk niet zo hoog. Ik ben noch fan van VR noch van deze coaster.

    Minpuntjes:
    - Voor 10:30 zag ik nog geen beweging, dus openen ze'm (al dan niet bedoeld) nog steeds een poosje na parkopening. Wij waren zo ervaren om eerst de linkerhelft (Okidoki e.a.) te doen en dus niet te sprinten naar Dreamcatcher.
    - Het vertrekkensklaar maken van de rit voor onze beurt duurde ... ruim 10 min. Ik veronderstel dat dit de allereerste rit van de dag was. Sommige inzittenden hadden heel die tijd hun VR-bril op, bij anderen moest de bril vervangen worden. Dan sta ik toch liever in de wachtrij dan daar in het ongewisse te zitten.
    - Er waren enkel onervaren jongelui als operatoren in het station, die volgens de leider van het spel niet goed wisten wat wanneer te doen.
    - Als de trein toekomt, moeten overal waar geen VR was (lege plaats of passagiers zonder VR) nog voor het uitstappen VR-brillen aan de haak worden gehangen. Die dingen botsen dan ongewild tegen zitjes of voeten van passagiers. Ik vrees voor de levensduur.
    - De interactieve instructies verschijnen in 4 talen, helaas wordt om de anderhalve seconde tussen die talen geswitched, waardoor je die instructies moeilijk volledig of vlot kan lezen.



    Maar zou ik hier geen positieve boodschap uitdragen?

    + Bij ons (vermoedelijk 2e rit van de dag, rond 10:40) verliep het vertrekkensklaar maken vlot, zelfs vlotter dan op Batman in Warner Madrid.
    + Ook jonge passagiers kunnen VR-krijgen. Dat was het eerste jaar van Mount Mara niet het geval, zogezegd omdat kinderen er duizelig van worden. Sinds vorig jaar mogen kinderen ginds ook met VR, maar ze mogen niet alleen in een karretje. De regel '1 bril per kar' heeft volgens mij bij Mount Mara vooral te maken met de aard van het zitten: de achterste zou met VR tegen z'n voorganger kunnen aanbotsen. Conclusie - die kenners al sneller dan ik gemaakt hadden - een geherwaardeerde Revolution heeft niemendal behoefte aan VR.
    + Dat geldt dus niet voor deze afgebleekte hanger met nauwelijks elementen die 2018 nog het vermelden waard zijn. VR voegt hier veel toe en is prima getimed. Ik vond het de beste van de 4 die ik ooit deed (ook Enzian in EP ervoer ik als overbodig en te weinig toevoegend).
    + SPOILER ALERT OVER HET INTERACTIEVE ASPECT
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Het interactieve beperkt zich grotendeels tot het anders maar saaie optakelen. Je ziet centraal in beeld een dreamcatcher (= vangnet voor enge dromen) en daarmee moet je paarse boze geesten verjagen/vangen. Hierbij moet je dus je hoofd draaien. Gelukkig voor de nekspieren en alle zenuwen daarboven, verschijnen er geen boze geesten meer na de optakeling.

    + Wij bisten 'em meteen, omdat het volk dan maar tot net voor de tunnel stond. In die tunnel zijn de loshangende elektrische kabels eindelijk weggewerkt. Kort na onze tweede rit (iets voor 11:00) was het wel al lang aanschuiven op die warme en kalme dag. Ik denk niet dat ze een tweede trein hebben ingelegd.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 25-07-18 om 10:59.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •