X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Croeky Bekijk Berichten
    Hun beslissing ligt al lang vast. Het zal een bijna kloon worden van wat ze in Slagharen en Movie park hebben gezet. Wil ik gerust voor wedden. :-D
    Dat de beslissing vastligt, lijkt me duidelijk ... maar Mack wordt het al zeker niet aangezien hun orderboek volzit tot september 2019 ;-) .
    Als je eigenaar te lang wacht met goedkeuringen ... dan zijn de beste vervlogen uiteraard :-) .
    Ik gok op een type G-force van Maurer .

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Ik gok op een type G-force van Maurer .
    G-Force uit Drayton M.? Is die launch, laat staan tripple launch? Bovendien dateert dat model uit 2005. En het lanceer-geval in Drievliet is ideaal in een compact park maar acht ik toch te klein voor BJL.

    Dat Mack volgeboekt is, wist ik niet en is wel een interessant gegeven voor speculanten zoals wij. Maar om die reden + om een budgettaire reden, verwacht ik niets anders dan een Gerstlauer. In dat geval zullen ze hopelijk creatief genoeg zijn om geen exacte kopie van GR neer te poten, ook al konden de ritten me daar zeker bekoren. Op een (pijnlijke) Sky Scream zoals in HP sta ik minder te wachten, al hebben we dan meteen een nabije Premier Ride.

    Dat ze maar niet afkomen met dat Maurer-motorbike-gedrocht uit Skyline en later Mira (inderdaad, een zusterpark).

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    [...] maar Mack wordt het al zeker niet aangezien hun orderboek volzit tot september 2019 ;-) .
    Als je eigenaar te lang wacht met goedkeuringen ... dan zijn de beste vervlogen uiteraard :-) . [...]
    Wie zegt er dat Bobbejaanland niet al lang besteld heeft?
    In die online enquête hebben ze ook een foto genomen van Blue Fire + de coaster van MPG is ook een van Mack geworden. Ik zie de kans dus nog wel steeds bestaan hoor.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Wie zegt er dat Bobbejaanland niet al lang besteld heeft?
    In die online enquête hebben ze ook een foto genomen van Blue Fire + de coaster van MPG is ook een van Mack geworden. Ik zie de kans dus nog wel steeds bestaan hoor.
    Ook mijn eerste reactie. Het is niet omdat Mack volgeboekt is dat daar geen bestelling van BJL tussen kan zitten hé. Akkoord, het is Bobbejaanland, maar het kan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •