X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vraagje over Dreamcatcher. Is er zoals bij MM een aparte wachtrij voor wel of niet gebruik van VR? Of beslis je gewoon zelf (aangezien die dingen aan de karretjes hangen als ik goed heb gelezen...) of je dat onding nu wel of niet opzet?

    Ik beschik zelf over een Oculus Rift/touch en ben wel een fan van VR moet ik zeggen (als het dan om de experience of het gamen gaat), maar desondanks ervaar ik toch liever een coaster zoals hij bedoeld is. Zeker als het dan nog gepaard gaat met ellenlange wachttijden.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Vraagje over Dreamcatcher. Is er zoals bij MM een aparte wachtrij voor wel of niet gebruik van VR? Of beslis je gewoon zelf (aangezien die dingen aan de karretjes hangen als ik goed heb gelezen...) of je dat onding nu wel of niet opzet?

    Ik beschik zelf over een Oculus Rift/touch en ben wel een fan van VR moet ik zeggen (als het dan om de experience of het gamen gaat), maar desondanks ervaar ik toch liever een coaster zoals hij bedoeld is. Zeker als het dan nog gepaard gaat met ellenlange wachttijden.
    Er is maar 1 wachtrij. Je meldt gewoon aan de operator dat je hem met of zonder bril wil doen.

    Wij waren zondag ook in het park. Zelf had ik wel een leuke dag, maar de horeca was inderdaad wel een ramp.
    Heel lang op ons eten staan wachten. Hopelijk betert dat nog..

    Bij TFC stond er een bordje dat men werkte aan een andere ingang en we daarom de attractie konden betreden via een alternatieve ingang.
    De deur ging open en we stonden direct voor de poort waarachter de 'jeeps' zich bevinden..
    Dus niets van walktrough wachtrij of 'lift' meegehad.
    Er werd wel een kort verhaal verteld waarover de attractie juist ging.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Vraagje over Dreamcatcher. Is er zoals bij MM een aparte wachtrij voor wel of niet gebruik van VR? Of beslis je gewoon zelf (aangezien die dingen aan de karretjes hangen als ik goed heb gelezen...) of je dat onding nu wel of niet opzet?

    Ik beschik zelf over een Oculus Rift/touch en ben wel een fan van VR moet ik zeggen (als het dan om de experience of het gamen gaat), maar desondanks ervaar ik toch liever een coaster zoals hij bedoeld is. Zeker als het dan nog gepaard gaat met ellenlange wachttijden.
    De brillen zijn bevestigd aan de trein en wanneer je kiest voor een rit zonder VR blijven die bewoon naast je hangen, dus geen aparte wachtrij

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •