X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Opvallend: Welp speelt zich af in de overdekte arena achteraan het park, maar de wachtrij start achter King Kong. Als ik dit artikel van Focus knack goed begrijp worden bezoekers dus met een oude legerbus tot aan de arena gebracht, waar het echte spookhuis start.

    “In Bobbejaanland blijken je geliefde kampgenoten bloedig aan hun einde te zijn gekomen. Een laatste nog levende leider roept op de daders te gaan pakken. Wie dapper is, stapt in een oude legertruck, zoals in de film, en belandt op het domein van Kai en de stroper, waar je opgejaagd wordt door bos, bus en de put waar de climax van de film zich afspeelt, met de nodige geluiden, beeldfragmenten, props en stervende en jagende acteurs. Hier kan ik zelfs met geuren werken. Onlangs kreeg ik bijvoorbeeld een best lekkere lijklucht aangeboden.”

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
    Opvallend: Welp speelt zich af in de overdekte arena achteraan het park, maar de wachtrij start achter King Kong. Als ik dit artikel van Focus knack goed begrijp worden bezoekers dus met een oude legerbus tot aan de arena gebracht, waar het echte spookhuis start.

    “In Bobbejaanland blijken je geliefde kampgenoten bloedig aan hun einde te zijn gekomen. Een laatste nog levende leider roept op de daders te gaan pakken. Wie dapper is, stapt in een oude legertruck, zoals in de film, en belandt op het domein van Kai en de stroper, waar je opgejaagd wordt door bos, bus en de put waar de climax van de film zich afspeelt, met de nodige geluiden, beeldfragmenten, props en stervende en jagende acteurs. Hier kan ik zelfs met geuren werken. Onlangs kreeg ik bijvoorbeeld een best lekkere lijklucht aangeboden.”
    Heb het artikel neyt gelezen en dit lijkt me wel de waarschijnlijkste mogelijkheid. Achter de King Kong is trouwens een grote parking waar er gewerkt kan worden aan attracties. De ideale plek om legertrucks op en aan te laten rijden. Via het pad rondom het park en van de parking kunnen bezoekers dan naar de achterkant van de Arena gebracht worden.

    Ik heb het gevoel dat dit wel eens de sensatie van het Halloweenseizoen kan worden. Het stelt me gerust dat de regisseur ook nog eens gaat kijken. Zo zal alles perfect zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •