X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 30 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 582
  1. #61

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Wat steken ze daar nu weer uit? Bobbejaanland is werkelijk zo een inspiratieloos park aan het worden...
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  2. #62

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ben ik nu de enige die toch het positieve hiervan kan zien?
    Bobbejaanland gaat waarschijnlijk in 2019 een nieuwe achtbaan/attractie bouwen, dus lijkt het me best leuk dat ze een van hun oudste attracties terug gaan opwaarderen, en dus toch een "nieuwigheid" kunnen presenteren (en het is geen speeltuin!). Het station krijgt een opknapbeurt, het thema van de film wordt indianen, wat best aanleunt tegen het oorspronkelijke thema van Bobbejaanland.
    De wachtrij en capaciteit zal inderdaad weer tegenvallen, maar we krijgen er wel een leuke ervaring voor in de plaats (persoonlijk stelde deze achtbaan voor mij niet veel voor.)
    Dat VR voor de echte pretparkfan niet in de smaak valt kan wel goed zijn, maar de gewone bezoeker heeft naar mijn bevindingen toch positief gereageerd op Mount Mara, op de onduidelijkheid van de ingang na dan.
    Bobbejaanland heeft volgens mij beseft dat ze niet gewoon een jaar kunnen stilzitten, en naar mijn mening is deze toevoeging best welkom als je in het achterhoofd houdt dat ze het jaar daarna waarschijnlijk een nieuwe attractie openen. Persoonlijk vind ik het best jammer dat het park met de grond gelijk gemaakt wordt bij alles wat ze doen, terwijl ze toch moeite doen om een nieuwigheid en eindelijk groot onderhoud te voorzien.

  3. #63

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Spijtig hè ...
    De manier van aanschuiven is een probleem bij dreamcatcher . Gelukkig hebben ze dan revolution gekozen voor hun Mount Mara ;-) . Beeld u in dat ze dreamcatcher hadden genomen voor hun brillen . Maar een aanpassing van wachtrij dringt zich daar wel op ... poortjes per bakje is toch wel echt een must om de snelheid te verhogen . en er is plaats genoeg om dat te doen vind ik .
    He aimes, he shoots, he scores!
    Alleen was het zo niet bedoeld . Wat hebben ze gedacht ... "potverdekke: goed idee! dat doen we!"

    Ze gaan dan ook die beugels moeten veranderen denk ik ... je kan niet deftig rondkijken in deze beugels. Bovendien lijk je mij ook niet bepaald comfortabel te zitten met zo'n ding op je kop, tussen die beugels.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stvl Bekijk Berichten
    Ben ik nu de enige die toch het positieve hiervan kan zien?
    Bobbejaanland gaat waarschijnlijk in 2019 een nieuwe achtbaan/attractie bouwen, dus lijkt het me best leuk dat ze een van hun oudste attracties terug gaan opwaarderen, en dus toch een "nieuwigheid" kunnen presenteren (en het is geen speeltuin!). Het station krijgt een opknapbeurt, het thema van de film wordt indianen, wat best aanleunt tegen het oorspronkelijke thema van Bobbejaanland.
    De wachtrij en capaciteit zal inderdaad weer tegenvallen, maar we krijgen er wel een leuke ervaring voor in de plaats (persoonlijk stelde deze achtbaan voor mij niet veel voor.)
    Dat VR voor de echte pretparkfan niet in de smaak valt kan wel goed zijn, maar de gewone bezoeker heeft naar mijn bevindingen toch positief gereageerd op Mount Mara, op de onduidelijkheid van de ingang na dan.
    Bobbejaanland heeft volgens mij beseft dat ze niet gewoon een jaar kunnen stilzitten, en naar mijn mening is deze toevoeging best welkom als je in het achterhoofd houdt dat ze het jaar daarna waarschijnlijk een nieuwe attractie openen. Persoonlijk vind ik het best jammer dat het park met de grond gelijk gemaakt wordt bij alles wat ze doen, terwijl ze toch moeite doen om een nieuwigheid en eindelijk groot onderhoud te voorzien.
    Andere parken breken hun VR weer af: het nieuwe is eraf. Wat zegt PR: bouw extra! andere groepen investeren in parken, wat zegt PR: uitzuigen, met zo min mogelijk werken! Ik denk dat de meeste hier eigenlijk niet klagen op BJL, maar waarmee het park het moet doen (of mss is dat hoofdzakelijk wat ik probeer aan te kaarten /verdedigen zo je wil)

  4. #64

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Eén bril per twee passagiers? Front met bril en achteraan zonder? De ezel en de steen!

  5. #65

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Wie spreekt er over een tweede wachtrij? Ik veronderstel dat je dan bedoelt zoals bij Revolution, met of zonder VR. Voorlopig is er niets over geweten, maar het zou me niet verwonderen als ze je geen keuze laten en je verplicht bent de achtbaan met VR te doen.
    ja dat bedoelde ik ook sorry dat het misverstaan is.

    En voor sommige is dat misschien negatief maar Het park ligt nauw aan mijn hart en ze waren op de goede weg ( naamverandering Dizz) Maar ik vind VR goed voor één keer en als het vooruit gaat( EP)...

  6. #66

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Als ze nu eens brillen gewoon in de wachtrij hangen zodat wie VR wil een bril kan nemen en wie niet wil er geen neemt, en dat je deze aan de uitgang weer moet afgeven. Dan verlies je in het station geen tijd, maar moeten ze wel iets vinden op mogelijke diefstal van de brillen natuurlijk. In dat geval zou ik zeggen, hoe meer VR-achtbanen hoe beter, maar als ze verplicht zijn en de capaciteit zo omlaag halen... Nee bedankt.

    PS. De vgl met Revolution of Mount Mara gaat niet helemaal op hé. Een deel van de capaciteitsverlaging van Mount Mara tov Revolution komt doordat je bij Mount Mara niet meer met twee in een bakje mag zitten. Dat gaat bij Dreamcatcher niet gebeuren neem ik aan.

    Maar pas op, Mount Mara vind ik persoonlijk echt wel geslaagd. Bij dreamcatcher heb ik nu gewoon iets van "moet dit? is dit nodig?"

  7. #67

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    My god. Why...

    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #68

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Lijkt op de Sky Dragster inderdaad, maar ook wel op de moderne Steeple Chase.
    Lijkt me eerder de nieuwste van Maurer >> https://maurer-rides.de/en/

  9. #69

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amedee Bekijk Berichten
    Lijkt me eerder de nieuwste van Maurer >> https://maurer-rides.de/en/
    Sky Dragster is toch de nieuwste van Maurer?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #70

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amedee Bekijk Berichten
    Lijkt me eerder de nieuwste van Maurer >> https://maurer-rides.de/en/
    Lijkt me ook meer iets voor in een ander topic dan in het topic van Bobbejaanland?

  11. #71

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik ben er niet echt tegen. De attractie gaf me al lang geen kick of plezant gevoel meer. Dan is een upgrade goed. Ik zie ook niet meteen een andere optie om de baan nieuw leven in te blazen, zonder de baan volledig te slopen.
    Misschien staat er nu wel van 's ochtends vroeg genoeg volk om direct met twee treinen te rijden.

    Als er samen met de introductie een nieuw aangekleed station komt, is dat mooi meegenomen. En hopelijk wordt de omgeving en de wachtrij ook meteen aangepakt. Er zijn nog altijd achtbanen in Bobbejaanland die je in open lucht kan beleven: Typhoon, Bob Express, Nega Bay en Speedy Bob.

    Zijn we daarmee ook eindelijk af van die vuilzakkentunnel met random decoratie in?

    Ik denk trouwens dat ze ook nog op andere plekken bezig zijn met vernieuwingen aan te brengen.

  12. #72
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik kan alleen maar "hahahahahahahaha" typen... Het is zo slecht het grappig wordt. Dit park is de Fawlty Towers onder de pretparken aan het worden: versleten, nors personeel, gasten uitlachen in hun gezicht onder het motto: "Je bent binnen, dus we hebben je geld toch al."

    De ene na de andere kortingsactie worden rondgestrooid en nog neemt het aantal bezoekers voor dat park niet toe. (Hoewel ze precieze cijfers nooit vrijgeven natuurlijk, in tegenstelling tot de concurrerende parken.)

    Dit is na het "we sluiten een uur vroeger omdat er geen volk is" de tweede grootste blunder van de directie. Nu goed, Walibi bouwt een nieuwe coaster... Ik durf nu al voorspellen welk park stijgende bezoekersaantallen zal hebben en welk park de pers zal roepen als er eens toevallig een drukke dag is om te laten uitschijnen "dat alles fantastisch gaat".

  13. #73

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Buiten dat de baan een beetje verroest en afgebleekt is snap ik eigenlijk niet zo goed wat iedereen tegen Dreamcatcher heeft. Ik vind dat best een amusante baan en aan de wachtrijen te zien, is dat een mening die vrij breed gedragen wordt. Thematisch vond ik het ook nooit een doorn in het oog.

    Een bril gaat de basisproblemen roest en afgebleekt niet oplossen. Ik hoop dat het merendeel van de toppretparken wél doorheeft dat virtual reality een gimmick is die even vergankelijk is als het 4,5,6,7,8 of 9D-theater.

  14. #74

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ok, deze had ik niet meteen zien komen, maar slecht vind ik het niet. Mount Mara vond ik tof gedaan en maakte mooi deel uit van het verhaal dat in Adventure Valley verteld wordt.

    Dreamcatcher is al jaren een doorn in het oog en is voor velen rijp voor de sloophamer. Grootste reden hiervoor is volgens mij omdat er al jaren niets meer mee gedaan is: de attractie ziet er nu echt triestig uit. Door het toevoegen van VR én een nieuw station te bouwen zie ik hier wel weer een mooie toekomst komen. Ik hoop dat ze hier ook alles aanpakken en de hele wachtrij vernieuwen, alsook de baan een mooi laagje verf geven en de 'vuilzaktunnel' herwerken. Dan zullen we hier een mooie upgrade krijgen. Vergeet niet dat ze met Revolution/MM en Dizz/Naga Bay ook allerlei zaken veranderd hebben aan het station, wachtrij, treintje... Dus dit zie ik wel goed komen!

    Ik zie ook veel tegenstand naar de VR-toevoeging, maar ik zie dit juist heel hard zitten. Hier zal het beter werken dan bij MM, want men zal zeker wel lessen getrokken hebben uit het verleden. Bovendien wordt de capaciteit hier niet gehalveerd zoals dit met Revolution het geval is. Het hele station wordt vernieuwd - en volgens mij ook heringericht - wat volgens mij een betere doorstroming zal geven. Als ze ook de treinen aanpassen, kunnen ze misschien de VR-brillen rechtstreeks aan de treinen bevestigen zodat er geen tijd verloren wordt met het vastklikken in de trein, brillen opzetten, rit, brillen afzetten, iedereen losmaken enz. zoals nu het geval is bij MM.

    Zal dit de enige nieuwigheid zijn volgend jaar? Ik denk het niet, ik verwacht nog iets leuks!

  15. #75

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Leuk dat Dreamcatcher dus nog even blijft staan en hopelijk ook een beetje opgeknapt wordt (ik denk in de eerste plaats aan een schilderbeurt). Dreamcatcher vormt samen met de twee andere Vekoma's voor mij de sterkhouders van het park op achtbaanvlak. VR op deze baan is echter een belachelijk idee waar je heel moeilijk mee kunt uitpakken als je er al een hebt staan in het park. Bovendien zorgt het voor overbodig lange wachtrijen.

    VR lijkt toch iets hardnekkiger te zijn dan ik eerst had gehoopt... In BonBon-Land lijkt mij de custom Zierer Tivoli Viktor Vandorm de beste keuze wegens niet spinnend, niet-Eurofighter en niet te kort. In Tusenfryd lijkt het mij Western-Expressen te worden...

  16. #76

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik zie dit wel zitten en het lijkt me ook een goed plan, maar wat ik niet snap is dat er nu twee vr coasters zijn. Of wat gaat er gebeuren met MM? En worden de VR brillen weer gesponsord door Samsung?
    Ik vond de Revolution geen geschikte achtbaan hiervoor, maar bij Dreamcatcher zie ik het wel zitten.

  17. #77

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    In BonBon-Land lijkt mij de custom Zierer Tivoli Viktor Vandorm de beste keuze wegens niet spinnend, niet-Eurofighter en niet te kort. In Tusenfryd lijkt het mij Western-Expressen te worden...
    Speculatie of feit? ik heb er nog niks over gevonden. Speedmonster en Vildsvinet zou idd oliedom zijn.

  18. #78

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Speculatie of feit? ik heb er nog niks over gevonden. Speedmonster en Vildsvinet zou idd oliedom zijn.
    Puur speculatie, ik heb er ook nog niets over gelezen...

  19. #79

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik snap tot op heden twee dingen nog altijd niet.
    En vooraleer ik deze aangeef laat me duidelijk zijn dat ik zelf wel van vr kan genieten, en heb zelf een oculus rift touch.

    1) Waarom op een coaster? Simulators genoeg die perfect alle bewegingen kunnen nabootsen in samenwerking met de headset.
    2) Coasters zijn naar mijn mening gemaakt om de rit zelf te beleven, welke meerwaarde geeft vr hier?

    Ik ben anderzijds volledig akkoord dat Dreamcather eerder een familiebaan is en niet spectaculair kan genoemd worden, maar de baan heeft ook zijn charmes en ik pik die graag mee als ik BBJ bezoek.

    Pretparkbezoek voor mij is : even weg van alle technologie, smartphones op 'vliegtuigstand', en grandioos genieten met de familie.

  20. #80

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Waarom kozen ze niet voor een 2e VR in de nutteloze - want overdekte en zelfs bij 20°C soms gesloten - Banana Battle? Dat zouden ze dan kunnen alterneren: warm weer: splashbattle en koud/regen: VR. Het zou meer leven blazen in de dode Hall 2000. VR zou de King Kong beleving ook kunnen reanimeren. Of breng is het park nu op het foute idee voor een 3e en 4e VR: VRobbejaanland, anyone?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •