X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 25 van de 30 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 500 van de 582
  1. #481

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
    Er is maar 1 wachtrij. Je meldt gewoon aan de operator dat je hem met of zonder bril wil doen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De brillen zijn bevestigd aan de trein en wanneer je kiest voor een rit zonder VR blijven die bewoon naast je hangen, dus geen aparte wachtrij
    Thx voor de info.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bij Bob Express is sinds het verbieden van rugzakken meenemen de controleprocedure verandert, eerst loopt men de trein af om te controleren of niemand een rugzak meeneemt, daarna volgt een tweede rondje om de beugel te controleren.
    Waarom in twee keer? Je kan de mensen toch opdragen hun rugzak naast de trein te zetten terwijl je de beugels controleert? Van multitasken hebben ze daar blijkbaar nog nooit gehoord.

  2. #482

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dusk Bekijk Berichten
    Thx voor de info.



    Waarom in twee keer? Je kan de mensen toch opdragen hun rugzak naast de trein te zetten terwijl je de beugels controleert? Van multitasken hebben ze daar blijkbaar nog nooit gehoord.
    Omdat de beugel in eerste instantie los moet blijven, zodat mensen nog kunnen uitstappen en hun rugzak in de bakken leggen, ik weet het, vrij vreemd en tijdrovend systeem.

  3. #483

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ergens wel jammer dat er nog zoveel aanpassingen moeten gebeuren aan het begin van het zomerseizoen. Ik had ze het liever in juni zien doen, zodat in juli op volle capaciteit kunnen draaien overal!

  4. #484

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    De vr is alweer verwijderd.. volgens looopings.
    Het was dus echt kansloos
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 03-07-18 om 19:54.

  5. #485

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    De vr is alweer verwijderd.. volgens looopings.
    Het was dus echt kansloos
    Het heeft toch een week "gewerkt"

  6. #486

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    De vr is alweer verwijderd.. volgens looopings.
    Het was dus echt kansloos
    Moet toch echt balen zijn voor Bobbejaanland. Koop je een nieuw systeem aan, gaat dat bedrijf failliet en dan vind je een oplossing, werkt het niet...

  7. #487

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Nieuwe muzikale show met een opgefriste Bobbie en de nieuwe mascottes vanaf 14 juli: https://www.bobbejaanland.be/ontdek/...n-celebrations


  8. #488

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gel Bekijk Berichten
    Moet toch echt balen zijn voor Bobbejaanland. Koop je een nieuw systeem aan, gaat dat bedrijf failliet en dan vind je een oplossing, werkt het niet...
    Zouden ze niet beter contact opnemen met Mack?

  9. #489

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Dream Catcher is gewoon geen geschikte achtbaan voor VR, ongeacht welk VR-systeem erop staat. De baan is net te ruw daarvoor.

  10. #490

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Zouden ze niet beter contact opnemen met Mack?
    Naar wat ik hoorde, hebben ze dat gedaan nadat het andere bedrijf failliet ging.

  11. #491

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Vandaag zat Bobbejaan Central in het park, toch enkele interessante zaken zien passeren.

    - Dreamcatcher (uiteraard) nog steeds zonder VR. Zouden ze er in slagen om dat nog voor augustus in orde te krijgen zelfs?
    - Eerste aftakelingen van nieuwigheden (Big Bang, letters van het fotopunt vallen al af...)
    - Nieuwe mascotte's, wel zeer geslaagd vind ik. Als het goed is, moet het gezegd worden.
    - De stuntshow Wicked Wheels ging ook in première, net als de Cowboy Town Celebrations, laatste zag er leutig uit op de foto's.
    - Spuuglelijke Fanta-stand naast de typhoon. Wat doet dat daar zelfs?

    Foto's: https://twitter.com/BJLCentral

    Ik ga hier niet verder doorgaan over mijn gevoel over dat park. Ze doen wel moeite, maar elke stap vooruit gaat ten koste van iets anders heb ik het gevoel altijd bij hun. Besparingen in TFC, VR die niet werkt (Mount Mara lag er vandaag ook een hele dag uit), korte openingsuren...

    Maar kijk, met de 2 shows doen ze weer een stapje in de goede richting, dat moet gezegd. Maar er is nog veel werk aan de winkel daar.
    Je vois la vie en des biscuits.

  12. #492

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Vandaag zat Bobbejaan Central in het park, toch enkele interessante zaken zien passeren.

    - Dreamcatcher (uiteraard) nog steeds zonder VR. Zouden ze er in slagen om dat nog voor augustus in orde te krijgen zelfs?
    - Eerste aftakelingen van nieuwigheden (Big Bang, letters van het fotopunt vallen al af...)
    - Nieuwe mascotte's, wel zeer geslaagd vind ik. Als het goed is, moet het gezegd worden.
    - De stuntshow Wicked Wheels ging ook in première, net als de Cowboy Town Celebrations, laatste zag er leutig uit op de foto's.
    - Spuuglelijke Fanta-stand naast de typhoon. Wat doet dat daar zelfs?

    Foto's: https://twitter.com/BJLCentral

    Ik ga hier niet verder doorgaan over mijn gevoel over dat park. Ze doen wel moeite, maar elke stap vooruit gaat ten koste van iets anders heb ik het gevoel altijd bij hun. Besparingen in TFC, VR die niet werkt (Mount Mara lag er vandaag ook een hele dag uit), korte openingsuren...

    Maar kijk, met de 2 shows doen ze weer een stapje in de goede richting, dat moet gezegd. Maar er is nog veel werk aan de winkel daar.
    Mmm, ik hoop dat ze Dreamcatcher VR snel in orde krijgen, want het wordt toch wel hoog tijd! Ook de letters die afvallen bij Big Bang zijn een zeer jammere zaak.

    De nieuwe mascottes zien er inderdaad goed geslaagd uit. Ik hoop dat die spuuglelijke emoji's weggeduwd hebben aan de inkom!

    De Cowboy Town Celebrations, vindt die dan plaats naast de Speedy Bob? Dat was toch de locatie voor een nieuw avonturenparcous? Of ben ik verkeerd?

    De Fanta-stand is iets dat jaarlijks terugkomt, ook in Walibi btw. Sponsoring é

    Is de nieuwe wachtrij bij TFC nu volledig op punt? Zijn hier al foto's van?

  13. #493

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Eerste aftakelingen van nieuwigheden (Big Bang, letters van het fotopunt vallen al af...)
    Er is EEN letter gelost van het bordje boven het foto automaat hokje, niet letters...

  14. #494

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    De Cowboy Town Celebrations, vindt die dan plaats naast de Speedy Bob? Dat was toch de locatie voor een nieuw avonturenparcous? Of ben ik verkeerd?
    Dat is in Slagharen wat je nu bedoelt

  15. #495

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Dat is in Slagharen wat je nu bedoelt
    Neen hoor, daar was er ook sprake van een kleinschalig avonturenparcours. Stond ook in het artikel met de nieuwigheden voor 2018

  16. #496

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Neen hoor, daar was er ook sprake van een kleinschalig avonturenparcours. Stond ook in het artikel met de nieuwigheden voor 2018
    Dat is er al, maar een echt avonturenparcours kun je dat niet noemen; eerder gewoon een kleine speeltuin. Tenminste, ik denk toch dat je dat bedoelt
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  17. #497

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Dat is er al, maar een echt avonturenparcours kun je dat niet noemen; eerder gewoon een kleine speeltuin. Tenminste, ik denk toch dat je dat bedoelt
    Nee hoor, er was effectief onder het personeel sprake van een parcours op de betonvlakte naast Speedy Bob, of dit nu een gerucht of zekerheid is, weet ik natuurlijk niet.

  18. #498

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Nee hoor, er was effectief onder het personeel sprake van een parcours op de betonvlakte naast Speedy Bob, of dit nu een gerucht of zekerheid is, weet ik natuurlijk niet.
    Oh oki! Dat had ik dan even gemist
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  19. #499

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Nee hoor, er was effectief onder het personeel sprake van een parcours op de betonvlakte naast Speedy Bob, of dit nu een gerucht of zekerheid is, weet ik natuurlijk niet.
    Dat 'avonturenparcours' is gewoon de klimspeeltuin met de watertoren vóór de Speedy Bob. Meer komt er niet, hoor.

  20. #500

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amedee Bekijk Berichten
    Dat 'avonturenparcours' is gewoon de klimspeeltuin met de watertoren vóór de Speedy Bob. Meer komt er niet, hoor.
    Spijtig

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •