X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Hoe is dit plots uitgedraaid op een discussie over "dikzakken" en weegschalen?


    Ik mag hopen dat het dat is, dan kan het probleem eenvoudig opgelost worden. Maar je moet weten dat de huidige projector er al 13 jaar staat en dat de vorige - met 70mm-film - het zo'n 15 jaar heeft uitgehouden. Ik denk dat het niet meer lang zal duren voor die de geest geeft... als het al niet gebeurd is, want blijkbaar draaide hij 3 weken geleden ook al zonder film volgens de reviews op Google. En dan hebben we het nog niet gehad over hoe lang de baan zelf en de hele structuur errond het nog zullen uithouden.

    Ik maak me echt wel zorgen in Revo de laatste tijd, ondanks de 'update' van een paar jaar geleden. Die baan begint echt last te krijgen van ouderdomskwaaltjes. Als het van mij afhing, herbouwen ze 'm compleet volgens de concepten van 1989, zoals ze in de Efteling met de Python hebben gedaan. But that'll only happen when pigs can fly...
    De baan zelf heb ik nog niets verkeerds aan gemerkt, enkel de effecten weten van de ouderdom. Als ik me niet vergis was de klok al verdwenen bij mijn bezoekje op 02/04, ik dacht toen dat ze die, zoals wel meer gebeurt vergeten op te zetten waren.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Na het plaatsen van de nieuwe achtbaan staat BJL te koop. Ik bedoel, in alle andere parken van de groep is een positieve trend te merken. Van een positieve trend, merk ik in BJL echter weinig. Het kan nochtans zo`n mooi park zijn...

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    Na het plaatsen van de nieuwe achtbaan staat BJL te koop. Ik bedoel, in alle andere parken van de groep is een positieve trend te merken. Van een positieve trend, merk ik in BJL echter weinig. Het kan nochtans zo`n mooi park zijn...
    Ik weet niet of je dat zomaar kan zeggen. Je post is ook best ironisch als je eerst zegt dat ze een nieuwe achtbaan zetten en daarna dat er geen positieve trend is... Ik denk dat iedereen wel ziet dat BJL sinds vorig jaar - en zeker dit jaar - terug een ander pad opgegaan is en het park terug aan het opfrissen is (herthematisaties, kleine toevoegingen). Dat de Revolution nu uitvalt is natuurlijk erg spijtig, maar dat is meer een toeval, hoewel... Dat zal ook wel deels komen door de manier van werken de afgelopen jaren, maar zoiets ruim je niet in 1 2 3 op. En daar is men nu wel mee begonnen lijkt het. Bij Dreamcatcher, daar is er een probleem met de fabrikant, dus ook daar kan het park er niet rechtstreeks iets aan doen, al kan het wel beter communiceren vind ik.
    Al bij al denk ik dus dat BJL wél een positieve trend aan het doormaken is, maar het zal wat tijd nodig hebben om alles op punt te stellen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ze kwamen daarnet toch echt niet goed over in VTM Nieuws.
    Vooral een gebrekkige communicatie vanuit het park, niet?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •