X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Valkenier] 2018: Nieuws en geruchten

    Ik ben vandaag met de kinderen voor de eerste keer naar Valkenier geweest. Aangenaam park, maar de totaalprijs voor 3 personen eigenlijk niet echt waard. De Dancing Queen is inderdaad uit het park verdwenen en is (hoe ik het op de foto's in de gids kan zien) vervangen door een wandelparcours langs dino's. De Raket is ook uit het park verdwenen. Ben die niet tegengekomen en op basis van de foto's, meen ik mij daar een lege plek te herinneren.

  2. #2

    Re: [Valkenier] 2018: Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepje87 Bekijk Berichten
    Ik ben vandaag met de kinderen voor de eerste keer naar Valkenier geweest. Aangenaam park, maar de totaalprijs voor 3 personen eigenlijk niet echt waard. De Dancing Queen is inderdaad uit het park verdwenen en is (hoe ik het op de foto's in de gids kan zien) vervangen door een wandelparcours langs dino's. De Raket is ook uit het park verdwenen. Ben die niet tegengekomen en op basis van de foto's, meen ik mij daar een lege plek te herinneren.
    Hé wat jammer... twee nostalgische attracties, waarvan ik vooral de Dancing Queen echt ga missen: hoe vaak ik hier wel niet heb opgezeten toen die nog in Bellewaerde stond! Bedankt voor de info, ik pas het ook aan in de parkgids.

  3. #3

    Re: [Valkenier] 2018: Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door klepje87 Bekijk Berichten
    Ik ben vandaag met de kinderen voor de eerste keer naar Valkenier geweest. Aangenaam park, maar de totaalprijs voor 3 personen eigenlijk niet echt waard. De Dancing Queen is inderdaad uit het park verdwenen en is (hoe ik het op de foto's in de gids kan zien) vervangen door een wandelparcours langs dino's. De Raket is ook uit het park verdwenen. Ben die niet tegengekomen en op basis van de foto's, meen ik mij daar een lege plek te herinneren.
    Er was vroeger al een dino wandeltour. Volgens mij is die tijdelijk ook met Autootjes geweest (zelf trappen). De Dancing Queen stond in het midden ervan.

    Volgens RCDB komt er wel nog een Big Apple bij. Die zal wel in plaats van één van die twee attracties komen.

  4. #4

    Re: [Valkenier] 2018: Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Volgens RCDB komt er wel nog een Big Apple bij. Die zal wel in plaats van één van die twee attracties komen.
    Klopt. Die is nog in opbouw en bevindt zich tussen het reuzenrad en de paardjesattractie. Veel thematisatie zag je nog niet :-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •