X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Valkenier] 2018: Nieuws en geruchten

    BWP heeft die Dancing Queen niet voor niets weg gedaan. Ik kan me voorstellen dat de geruchten vroeg of laat wel waarheid worden, maar dat het gewoon wat langer duurt.

    Een gat op de plek graven voor botsbootjes vind ik dan echter wel een vreemde keuze. De vijver in het midden neemt al heel wat ruimte van het park weg, dan zou ik ook daar een stukje in af zetten voor botsbootjes (zodat ze niet bij de zwanen of de mississippi boot kunnen komen). Op de plek van de Dancin Queen kan wel weer iets anders leuks komen.

  2. #2

    Re: [Valkenier] 2018: Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    BWP heeft die Dancing Queen niet voor niets weg gedaan. Ik kan me voorstellen dat de geruchten vroeg of laat wel waarheid worden, maar dat het gewoon wat langer duurt.

    Een gat op de plek graven voor botsbootjes vind ik dan echter wel een vreemde keuze. De vijver in het midden neemt al heel wat ruimte van het park weg, dan zou ik ook daar een stukje in af zetten voor botsbootjes (zodat ze niet bij de zwanen of de mississippi boot kunnen komen). Op de plek van de Dancin Queen kan wel weer iets anders leuks komen.
    Bellewaerde heeft Dancing Queen verkocht omdat ze El Volador op die plek wilden bouwen. En volgens mij ook wel stiekem omdat het niet echt een attractie was die bij het parkbeeld had gepast, de molen was redelijk kaal en leek recht van de kermis te komen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •