Bedankt voor je TR! Ik zie dat we het over heel wat zaken het eens zijn, maar ik zie dat je hier en daar ook de focus wat anders legt

Net als jullie begreep ik het ook niet dat het niet uitverkocht was. De operator aan de ingang van Mortal Mine zei dat er zo'n 10 000 man aanwezig was, dus ik denk dat het wel niet veel zal gescheeld hebben met 'uitverkocht'.

Danny Oei is inderdaad een topkerel Zelf hebben we Boomerang gelaten voor wat het was, maar als er inderdaad maar 1 iemand stond is dit belachelijk weinig.

Zijn jullie echt zo lang in The Maze geweest? Ik denk wij zo'n 5 minuten, en we hebben zo'n 10-tal scare actors tegengekomen.

Over Horror District, wij dachten ook dat we bij het bordje 'ingang' al aan de ingang waren, maar helaas was dit maar de ingang van de echte wachtrij. Ik vermoed dat het op normale dagen wel perfect doenbaar is om zo te werken, maar toen was het echt gigantisch druk.

Ook over de uitgang van Camping Corpse geef ik je gelijk: deze hadden ze net als bij Camping Mortal beter laten eindigen aan de ingang van Niagara en de uitgang van Mortal Mine naast Screaming Eagle.

Inderdaad een dikke duim omhoog dat ze toch geen mensenkettingen naar binnen stuurden, maar kleine groepjes. Daardoor kon het me ook minder schelen dat we zo'n lange wachtrijen moesten volgen, de ervaring was best persoonlijk

In Niagara zag ik ze met 3 boten varen en dat leek mij perfect. Zelf hebben we niet moeten aanschuiven en konden we meteen instappen. Was het dan zo druk bij de gesloten boten toen jij er ging?

Ook van mij een tweede pluim om alle wachtrijen pas te sluiten om 23u. Jullie zijn blijkbaar nog best lang aanwezig geweest in het park. Wij gingen meteen naar de uitgang om nog Daementia te gaan bezoeken.

Aan Screaming Eagle stond ook een bekend figuur die er goed de sfeer wist in te brengen en meedanste met de muziek van de Scream Stage. Hij had er ook zijn plezier in om de spanning op te bouwen met de rook en de knop van de lancering in te duwen wanneer het hem het beste leek.

Leuk ook om te lezen dat je broer gratis binnen is geraakt, want anders had het wel duur geweest, zeker gezien jullie er al wat later waren. Het eerste uur was inderdaad het chillste uur.