Ik ben er zelf nog niet geweest, maar iDrive lijkt op afbeeldingen etc. heel erg op wat ik ook in Branson etc. gezien heb. Heel gezellig, maar maar ook heel Amerikaans en inderdaad: Marginaal.

Juist daarom kan ik me voorstellen dat Universal iets voor zichzelf wilt. Het zou me niet verbazen als de nieuwe grond één park gaat bevatten en voor de rest een volledig resort. Dat je vervolgens met Bussen naar de andere parken moet lijkt me geen groot bezwaar. Het grootste deel van Universal Blv is maar aan één kant bebouwd met groen aan de andere kant en Universal richt zich toch meer op avontuur dan op Magie (al zou je dat met alle Harry Potter dingen niet zeggen). Al zie ik ze ook nog wel in staat om aan de oostkant van Universal Blvd nog een Monorail aan te leggen.

Wat betreft Disney: Dat is inderdaad bizar groot, maar ze zouden er goed aan doen om veel natuur daar te behouden. Ik weet ook niet of ze de volle 100% zouden mogen vol bouwen. Ik kan me voorstellen dat de overheid toch ook een aantal delen als groenzone wilt behouden.. al is Disney machtig genoeg zich daar niets van aan te moeten trekken.