X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 77

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Maar algemeen is het natuurlijk jammer. Beter dat ze de renovatie grondig doen wel, maar tijdens de Halloween periode is deze attractie toch een ster in het park...
    Vooral dat vind ik zeer jammer. Het is voor mij het enige wat een echte link met Halloween heeft, maar dit valt dan ook weg.

  2. #2

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Afgelopen weekend heb ik de nieuwe 'Marvel: Super Heroes United' gezien.
    Wat vooral opviel is hoe idioot populair de show de is. Ondanks dat deze 6 keer per dag wordt getoond moet je een uur voor aanvang aanwezig zijn wil je zeker zijn van een plekje. Met andere woorden: je moet een uur van je parktijd investeren in 'wachten op de show'. En dat is best goed geregeld. Er is namelijk een volledige meandering gemaakt waarin je wacht, en niet één grote 'bullpen'. Hierdoor vult het theater zich ook zeer gedisciplineerd eens de deuren openen en hebben zij die het langst op voorhand toekwamen de beste plekken voor de show.

    Even voor de duidelijkheid, ik heb niets met Marvel. Hierdoor snap ik de cohesie niet tussen een Viking God, een Robotpak, een vreemde dokter, een Amerikaanse oorlogsheld, enz. En de show vraagt duidelijk voorkennis om het verhaal te snappen. Ergens jammer, maar ook begrijpelijk dat ze in 30 minuten geen tijd hebben om meer dan 10 superhelden uit de doeken te doen (Marvel deed dat reeds in een 20-tal langspeelfilms).

    Gelukkig zijn de visuele effecten voldoende om ook zonder voorkennis van de show te genieten. Bij momenten had ik het zelfs moeilijk om te zien welke effecten echt waren en welke door middel van projecties werden gedaan. Daarenboven ziet en voelt de hele show heel 'clean en strak' aan. Als we Puy du Fou buiten beschouwing laten denk ik dat er geen andere pretparkshow is in Europa die zo vol zit van technische snufjes en effecten. En van dat technisch schouwspel heb ik stiekem zeer genoten. Maar is techniek voldoende om een show goed te maken... Goh, waarschijnlijk wel. Ik verliet het theater tamelijk enthousiast. Maar besefte wel dat het nabijgelegen 'Mickey and the Magician' me meer kan betoveren. Of om een concreter voorbeeld te geven: Ik vind de Harry Potter ride in Islands of Adventure geweldig omwille van de techniek in het ritsysteem. Maar een ritje op The Haunted Mansion kan me meer betoveren.

    Hoe dan ook, Disneyland Paris heeft met deze show volgens mij een absolute crowdpleaser die nog lange tijd voor 'uitverkochte' zalen zal draaien. Het feit dat we een Marvel show van dit kaliber in Parijs krijgen nog voor de USA er één heeft (laat staan 10 jaar later) toont dat The Walt Disney Company het (eindelijk) meent met Parijs. En dat kan ik alleen maar toejuichen!
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 25-06-18 om 12:16.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •