Ik kan het ongenoegen ook zeer goed begrijpen. Zoals etwien ook al aangaf, sluiten ze bepaalde locaties zeer langdurig, en kan je op z'n minst een uitgebreide try-out verwachten.

Hier hebben ze het gebouw ook voor een lange periode gesloten, om er blijkbaar ook heel wat technische snufjes te plaatsen. In de periode dat het gesloten was, konden deze snufjes al meermaals getest geweest zijn (ook zonder try-out). Tijdens de repetities kunnen ze dan verder testen met de acteurs erbij en dan een try-out voorzien.

Daarbij vind ik ook dat de parken extreem duur zijn, en zeker het Studios Park. Velen klagen dat het niet dagvullend is. Ikzelf vind het dagvulend, als je ook de shows kan doen. De show die zo flopte afgelopen weekend is één van de hoofdshows (lees: attracties) van dit seizoen in het Studios Park. Het is ook de officiële start geweest, dus verwacht je toch wel waar voor je geld.

Ik las ook dat er tijdens de show kaartjes werden geruild voor een latere show, maar dat ze daar ook nog gewone bezoekers toelieten. En de eerste shows waren ook al geschrapt. Toont toch heel wat organisatorisch amateurisme...

Voor andere parken ben ik misschien meer vergevingsgezind, kan goed zijn, maar sommigen maken ook gebruik van het woord 'soft opening'. Dan kan je dergelijke foutjes makkelijker aanvaarden. En zeker bij Disney als je al heel wat geld hebt mogen betalen voor een ticket is dit nog niet iets pijnlijker.