Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
Ik neem dan even als voorbeeld Plopsaland
Waarom met een ander park vergelijken dat weinig geeft om zijn bezoekers?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
In Bobbejaanland opent 50% van de attracties dan wel later. Alle attracties hebben wel dubbel de capaciteit als die zooi van Plopsaland. En met twee keer zoveel medewerkers aan de meeste rides gaat het daar over het algemeen ook sneller en beter vooruit.
Op papier hebben de attracties in Bobbejaanland meer capaciteit, in de realiteit totaal niet heb ik gemerkt. Het zou me niet verbazen als zelfs de Vleermuis meer volk verwerkt dan de Dreamcatcher 's morgens. Ik heb ooit eens vlak achter elkaar beide parken bezocht met zevenduizend bezoekers binnen de poorten (cijfers opgevangen van kennissen die er werken) - in Plopsa voelde het aan als rustig, in Bobbejaanland voelde het aan als zo druk en zo'n lange rijen dat we nergens in zijn geweest...

Nu, zolang de Belgische parken zichzelf alleen maar met elkaar vergelijken gaan we nooit veel beterschap zien ben ik bang... Ze zouden beter wat verder kijken dan de landsgrenzen en dan bedoel ik niet naar de Efteling. Walibi heeft het eindelijk wel door hoe het moet!