X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 317

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1
    borisvdd
    Guest

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik heb zelfs nog iemand moeten zeggen waar Europapark ligt... terwijl ze Phantasialand kende...

    Ik denk dat jij u vergist met de 'gewone bezoeker'.
    Ik heb natuurlijk ongelijk. Domme ik.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Echt `groen` zo`n windmolen. Je zou toch denken dat zoiets minstens 50 jaar dienst moet doen.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Dat moet je maar eens opzoeken. Domste investering die er bestaat (uiteraard licht overdreven). De energie die nodig is om het toestel te maken van a tot z , is de energie die het oplevert gedurende zijn eerste 10 levensjaren. De vilgende 5 levensjzren brengen op wat hij kostte om hem te onderhouden. En daarna maak je winst.
    Stond in een magazine van greenpeace enkele jaren geleden.

    Heel het idee groene stroom is "schattig" goed bedoeld, maar ondoordacht. Maar mensen geloven er in en dat verkoopt.

  4. #4

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Heel het idee groene stroom is "schattig" goed bedoeld, maar ondoordacht. Maar mensen geloven er in en dat verkoopt.

    Voor de toekomst van onze planeet en onszelf moeten we nu wel overstappen op groene stroom. Of dat nu via molens of zonnepanelen wordt opgewekt, maar zo vervuilen kunnen we echt niet meer verder doen. Ontopic, ik zal het ding niet echt missen. Iconisch beeld ja, maar zo komt er plaats vrij en die zie ik liever besteed worden aan nieuwe attractie natuurlijk.

  5. #5

    Re: [Bobbejaanland] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Voor de toekomst van onze planeet en onszelf moeten we nu wel overstappen op groene stroom. Of dat nu via molens of zonnepanelen wordt opgewekt, maar zo vervuilen kunnen we echt niet meer verder doen. Ontopic, ik zal het ding niet echt missen. Iconisch beeld ja, maar zo komt er plaats vrij en die zie ik liever besteed worden aan nieuwe attractie natuurlijk.
    Dat zie ik nu niet meteen als de eerste plek waar ze een nieuwe attractie zetten. Op die ruimte kan je net een kindercarrousel kwijt denk ik
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •