Ik snap jullie totaal niet. Vooreerst missen jullie een onderdeel uit mijn post. "Hoewel ik persoonlijk vind dat..." om de een of andere reden negeren jullie dat? Geen idee waarom. Misschien omdat (anoniem) bashen toch erg leuk is- ter vergelijking: looopings commentaar is ook fameus afgezwakt sinds het facebook berichten zijn - Erg komisch vind ik.
Dat strand is door RR (dacht ik) aangelegd om tussen dat strand en het strand aan de overkant , ja daar is er ook een, een boottochtje te maken door jezelf over te trekken op een 'vlot'. Die meneer was helaas enkele veiligheidsonderdelen vergeten waardoor het nooit open gegaan is. Al jaren ligt dat stukje er belachelijk bij. Als je niet kan inzien dat dit dan beter is als voorheen, dan ben je voor mij gewoon een oen.
Waar een aantal onder jullie ook geen rekening mee houden is dat het gros van de mensen niet om 10u naar de eerste attractie lopen. De overgrote meerderheid komt uiteraard wel voor de middag aan, maar op een drukke dag staat niet om 10u 3000 man op het inkomplein.
Dus nogmaals een samenvatting: ja, ik ben van mening dat alles tegelijk openen beter is. MAAR mijn iq is hoog genoeg om te beseffen dat het FYSIEK ONMOGELIJK is om om 10u01 aan dreamcatcher of aztek expres te staan. En begrijp dus dat ze daar iets later openen.
Ik heb het dus NIET over bijvoorbeeld een topper als sledgehammer, die vooraan ih park ligt.
Dreamcatcher 2p x 200dagen open x 0,5u/dag = 200u besparing om en bij de 27 dagen = besparing van om en bij de 3000€. Ik weet niet hoe jullie zoiets interpreteren maar dat vind ik véél geld, of is dat allemaal jullie netto pree en moet ik dringend opslag vragen.