Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Wat kan het mij als bezoeker nu schelen hoeveel een park uitspaart :'D? Ik betaal al genoeg voor dat parkje dat er nog steeds niet erg presentaties bijligt.
Dit dus. Als ik achteraan het park wil starten gaat dat dus niet en moet ik de meute maar volgen en vooraan beginnen... En dan sluiten ze hun wachtrijen al een halfuur ofzo voor parksluiting, klantvriendelijkheid allesbehalve. Dat sommige andere parken dit ook doen is geen goedprater, dat is ook ergerlijk daar en het is niet omdat de ene iets doet dat jij het ook moet doen.

Grootste pijnpunt is gewoon dat parken die dat ook doen zoals Plopsa of Port Aventura nog zoveel meer te bieden hebben. Wat stelt Bobbejaanland voor? Geen sfeer, het aantal goede attracties kan je op één hand tellen (IR en SH) en klantonvriendelijk beleid. Dan houdt het al snel op en hou je alleen maar ergernis over.

En sorry, eens wat schilderen is allesbehalve onderhoud. Quasi heel dat park is in de jaren '90 blijven steken. Zo ongezellig als wat. Buiten de zone rondom Forbidden Caves ziet alles er zo enorm verouderd uit. En die sponsoring tja... weinig problemen als dat subtiel of goed ingewerkt is maar dat kun je van die Ben & Jerry's troep gewoon niet zeggen. Dat stukje doet gewoon pijn in de ogen. Ook heel sfeervol is die magazijnsdeur er vlak naast, doet me echt even vergeten dat ik niet op het werk zit...

Wat interesseert mij nu ook dat ze daar vroeger een vlot wouden installeren? En alsof daar perse een strand voor nodig is. Voor beiden, een vlot en strand, ga ik niet meer dan 30 euro betalen om een pretpark binnen te geraken. Laat staan dat ik een vlot zou willen doen als ik naar een pretpark ga. Het ziet er gewoon belachelijk uit en het feit dat de "opening" van het strand als goednieuws feitje wordt aangehaald door de BJL fans toont gewoon aan hoe zielig het gesteld is met het park.

Aja, en we zullen maar zwijgen over hun park gewoon eventjes een uur vroeger sluiten dan aangegeven. Triestig. Ik ga eens schaamteloos reclame maken, maar in mijn (Engelstalige) blog heb ik mijn volledige mening over dit "pretpark" neergepend. Dat we van hun nieuwe directeur ook niet teveel zullen moeten verwachten bewijst het feit dat hij eerst verklaart de kalender voor 2017 zodanig op te stellen (al op voorhand minder lang geopend, maar het staat tenminste aangekondigd) zodat er niet onaangekondigd vroeger gesloten meer zal worden... om die praktijk doodgewoon verder te zitten dit jaar.