Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Toen ik de post van Etwien zag dacht ik: Geen slechte muurschildering, ik zie het probleem niet.
Toen ik de post van Putoor zag: Ah. Het is op het showgebouw van die madhouse. *facepalm*
Ik heb dezelfde mening als Ignace. Als ik de foto's van die uil zie, dan vind ik het een mooie en professioneel uitgevoerde muurschildering die op de juiste locatie zeker tot zijn recht zou komen. Het probleem is dat ze hem nu spuiten op een gebouw dat als een middeleeuws kasteel ontworpen is. En zulke felle kleuren horen naar mijn mening niet thuis op een middeleeuws kasteel. De locatie past dus gewoon niet. Zonde van het kasteel én de muurschildering

Toch blijf ik dit project met veel interesse volgen! Untamed zal volgens mij zeker niet teleurstellen en ook mijn eerste RMC ooit worden. Hier heb ik echt vertrouwen in (alleen de beenbeugels verontrusten me een beetje). Juist daarom vind ik het wat jammer dat de ombouw van Robin Hood op ons forum wat minder intensief gevolgd wordt, al snap ik dat de aandacht hier vooral naar Belgische aankondigingen gaat