Goh, ik denk dat het grootste probleem met de timing van de opening lag... Begin van de zomer, waarna we wekenlang een hittegolf hebben gevoeld. Voor velen was dit niet het ideale pretparkweer. Dan beginnen de scholen terug, en tegen eind september barst de Halloween-gekte los in het park. Dagen die traditioneel al druk zijn... Ik denk dat je vooral daarin de grote oorzaak kan vinden.

Ik vraag me eerder af hoe het softe Halloween voor gezinnen gescoord heeft. Lokte dit extra bezoekers naar het park?

Maar ook zoals anderen hier al aangaven: het park mist een duidelijke identiteit. Elke 2-3 jaar wordt er een nieuwe weg ingeslagen, waardoor bepaalde beslissingen uit het verleden zich wreken met de nieuwe gedachtegang: kinderattracties worden afgebroken, maar kort daarna beslist men zich toch weer op families te richten...

Wat aankleding betreft, lijken ze nu toch wel wat meer die kaarten te trekken, en zijn bepaalde onderdelen van hun Festivalisation wel geslaagd, maar lang niet alles... En die lijken me toch ook volwassener te zijn dan familialer...