Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Ik vind het overigens ook helemaal niet verrassend dat de nieuwe achtbaan een jaar uitgesteld wordt. Ik had al geruchten gehoord dat Mascha ruzie zou hebben met het hoofdkantoor van CdA, omdat Walibi Belgium en Futuroscope zo een groot budget krijgen voor nieuwe investeringen. Daarop zou CdA de geldkraan naar Walibi Holland wat toegedraaid hebben
Tja geruchten, CdA is naar mijn weten nog altijd een investeringsgroep. Het zou mij ten zeerste verbazen dat ze zo maar eventjes een investering met oog op termijnwinst een jaartje aan de kant schuiven wegens een potje ruzie met een vervangbaar directielid. Voor hetzelfde geld was mevrouw van Till gewoon een beetje te voorbarig of enthousiast met haar claim van een nieuwe attractie in 2019 en stond deze al gepland voor 2020 volgens CdA.... Wat ook kan bijvoorbeeld is dat de investering iets wordt teruggedraaid ten voordele van de toekomstplannen voor Walibi Belgium.

Ik hoop enkel dat dit soort uitstellingen (als het effectief zo is) ook niet gaan gebeuren met Walibi Belgium, met CdA weet je immers nooit.