X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 36 van de 47 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 720 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik heb een vraagje:

    Het is al tijdje geleden dat ik Ignace heb zien posten. Weet iemand of hij ok is?
    Ik ben eigenlijk blij dat je die vraag stelt, want ik deel al een tijdje dezelfde bezorgdheid.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik ben eigenlijk blij dat je die vraag stelt, want ik deel al een tijdje dezelfde bezorgdheid.

    Ik wou het al eerder posten (na Halloween) maar met de baby ben ik het uit het oog verloren...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik zie op zijn facebook af en toe foto's van een of ander (buitenlands) pretpark verschijnen, dus ik vermoed dat hij méér dan ok is. Ik weet waarom hij zo inactief is geworden hier maar het is niet aan mij om dat hier neer te zetten.
    Bedankt voor de inlichting en ik versta het ook waarom je het niet zegt.
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 04-01-20 om 21:23.

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Ik heb een vraagje:

    Het is al tijdje geleden dat ik Ignace heb zien posten. Weet iemand of hij ok is?


    Ik zie op zijn facebook af en toe foto's van een of ander (buitenlands) pretpark verschijnen, dus ik vermoed dat hij méér dan ok is. Ik weet waarom hij zo inactief is geworden hier maar het is niet aan mij om dat hier neer te zetten.

  4. #4

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik zie op zijn facebook af en toe foto's van een of ander (buitenlands) pretpark verschijnen, dus ik vermoed dat hij méér dan ok is. Ik weet waarom hij zo inactief is geworden hier maar het is niet aan mij om dat hier neer te zetten.
    Laten we het erop houden dat hij het tegenwoordig heel druk heeft op het werk.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  5. #5

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Laten we het erop houden dat hij het tegenwoordig heel druk heeft op het werk.
    Ik was gewoon 'bezorgd' om mijn medeforumleden... Bedankt voor mij gerust te stellen.

  6. #6

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Klein vraagje naar plopsa funcard toe. De website is vernieuwd en er zijn héél veel voordelen die plots niet meer vermeld staan. Wij hebben een funcard die zomer 2019 aangekocht is, toen stond hier toch echt nog heel duidelijk een Efteling korting vermeld.
    Volgend weekend wilden wij dus een dagje Efteling doen, maar ik vind hier nergens nog iets terug ivm korting daarop met de funcard? Is dit omdat het winterseizoen is en binnenkort vermoedelijk de nieuwe kortingen voor het nieuwe seizoen erop zullen komen, of is deze eruit gevallen?
    Indien het laatste, hebben wij dan sowieso geen grond om hier aanspraak om te maken daar wij deze wél onder onze aankoopvoorwaarden vermeld stonden hadden op het moment dat we onze funcards aankochten?
    Ik meen me te herinneren dat het -4€ was tijdens zomerseizoen maar tijdens off season (zoals nu) 40% en wilde dit dus gaan dubbelchecken, maar zie niks meer staan...
    Iemand die hulp kan bieden?

  7. #7

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Klein vraagje naar plopsa funcard toe. De website is vernieuwd en er zijn héél veel voordelen die plots niet meer vermeld staan. Wij hebben een funcard die zomer 2019 aangekocht is, toen stond hier toch echt nog heel duidelijk een Efteling korting vermeld.
    Volgend weekend wilden wij dus een dagje Efteling doen, maar ik vind hier nergens nog iets terug ivm korting daarop met de funcard? Is dit omdat het winterseizoen is en binnenkort vermoedelijk de nieuwe kortingen voor het nieuwe seizoen erop zullen komen, of is deze eruit gevallen?
    Indien het laatste, hebben wij dan sowieso geen grond om hier aanspraak om te maken daar wij deze wél onder onze aankoopvoorwaarden vermeld stonden hadden op het moment dat we onze funcards aankochten?
    Ik meen me te herinneren dat het -4€ was tijdens zomerseizoen maar tijdens off season (zoals nu) 40% en wilde dit dus gaan dubbelchecken, maar zie niks meer staan...
    Iemand die hulp kan bieden?

    De Efteling korting doorheen het jaar was 4 €, maar de winterkorting, die geldig was vanaf de winterefteling geëindigd is, was voor 2020 nog niet bekend, daar stonden de datums van 2019 nog.

    Eigenlijk zijn alle Hollandse voordelen op Madurodam verdwenen, dus mogelijk zijn ze in onderhandeling. Best het park even mailen
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 06-01-20 om 13:58.

  8. #8

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Aanverwante vraag (en al eens eerder gesteld): Iem. ervaring qua korting met Plopsa Funcard in Liseberg? Officieel luidt het 'gratis inkom'. Efteling was voorheen ook vaag met dit voordeel, maar het bleek gratis inkom en gratis all-ride te zijn.

  9. #9

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    De Efteling korting doorheen het jaar was 4 €, maar de winterkorting, die geldig was vanaf de winterefteling geëindigd is, was voor 2020 nog niet bekend, daar stonden de datums van 2019 nog.
    Ondertussen is de site aangepast en krijg je bij de Efteling 8 euro korting met je Plopsa Funcard.

  10. #10

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Is Phantasialand in de winter eigenlijk ook al een uur voor openingstijd open met een beperkt aantal attracties, zoals in de zomer?

  11. #11

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Is Phantasialand in de winter eigenlijk ook al een uur voor openingstijd open met een beperkt aantal attracties, zoals in de zomer?
    Negatief :-)
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #12

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Geen vraag maar in de rubriek 'Plopsaparken' vond ik niet meteen een passend topic.
    Dit jaar geen 50% korting meer in Bayern Park met een Plopsa Funcard. Al blijft het lijstje kortingen wel indrukwekkend.

    Toch twee vragen:

    Voor de -40% in EP: Gewoon naar kassa gaan of vooraf voucher aanvragen, zoals bij Efte-abo en in EP naar Gastenservice gaan?

    En werkelijk niemand met ervaring wat betreft het aanbod 'gratis Liseberg' (enkel inkom of ook all rides) met Plopsa Fun?

  13. #13

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Voor de -40% in EP: Gewoon naar kassa gaan of vooraf voucher aanvragen, zoals bij Efte-abo en in EP naar Gastenservice gaan?
    Toen wij er enkele jaren geleden gebruik van maakten moesten wij gewoon naar de Gastenservice gaan. Je moet niets op voorhand aanvragen. Uw abonnement wordt ter plekke in hun systeem gezet zodat ze daar kunnen controleren of je er al gebruik van gemaakt hebt of niet. Let wel op, je krijgt wel maar 1x 40% korting en enkel op dagtickets.

  14. #14

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Geen vraag maar in de rubriek 'Plopsaparken' vond ik niet meteen een passend topic.
    Dit jaar geen 50% korting meer in Bayern Park met een Plopsa Funcard. Al blijft het lijstje kortingen wel indrukwekkend.

    Toch twee vragen:

    Voor de -40% in EP: Gewoon naar kassa gaan of vooraf voucher aanvragen, zoals bij Efte-abo en in EP naar Gastenservice gaan?

    En werkelijk niemand met ervaring wat betreft het aanbod 'gratis Liseberg' (enkel inkom of ook all rides) met Plopsa Fun?
    Volgens Looopings (met hun nieuwe abonnementenpagina) betreft het enkel een toegangsticket en geen wristband.

  15. #15

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Thx, ik had het daar ook al gelezen. Beetje tegenvaller maar ach ...

  16. #16

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand een idee hoe het met de Diamond Themepark Awards zit? Hun communicatie is niet bepaald verhelderend ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #17

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Iemand een idee hoe het met de Diamond Themepark Awards zit? Hun communicatie is niet bepaald verhelderend ...
    Ze kunnen momenteel ook niet voorspellen wanneer het allemaal mag doorgaan he

  18. #18

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vraagje uit nieuwsgierigheid: wie van jullie is ooit niet in een attractie kunnen gaan omdat je boven de maximumlengte zat?
    Once you sit back, you never go back.

  19. #19

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Vraagje uit nieuwsgierigheid: wie van jullie is ooit niet in een attractie kunnen gaan omdat je boven de maximumlengte zat?
    Bij Space Mountain in Tokyo Disneyland werd ik eens aangesproken door een cast member, maar uiteraard verstond ik haar niet. Uiteindelijk liet ze een papiertje zien met "follow me" op. Zonder te weten wat er gaande was, werden we richting backstage gebracht en kwamen we uiteindelijk in de remise van Space Mountain uit waar ik via een klein trapje in een treintje moest klauteren en de beugels moest sluiten. Na grondige inspectie kreeg ik een duim omhoog en werden we weer naar de wachtrij gebracht. Ik was gelukkig dus niet té groot
    Wel bijzonder om dit in een Disney-park mee te maken.

  20. #20

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Na ontelbare keren kwijlen op onride filmpjes, foto's en tripreports, gaat 2021 bij ons (hopelijk, mits corona tegen dan z'n biezen wil pakken) eindelijk het jaar worden dat we voor het eerst naar Europa Park trekken. 2 bevriende koppels willen er ook al enige tijd geraken, en we plannen in juni een weekje Centerparcs Les Trois Forets, gevolgd door dan enkele dagen Europa Park, aangezien deze maar een kleine 2u uit elkaar liggen.
    Ik heb de website al wat doorgespit, maar ben een complete leek als het op Europa Park aankomt.
    Vermoedelijke data worden maandag 14 tot en met vrijdag 18 juni 2021. We zouden dan de eerste dag rond de middag ongeveer arriveren en gelijk de namiddag in het park meepikken. De laatste dag dan nog zolang mogelijk park en vrijdagavond naar huis, we zijn met 6, met 2 auto's en allen hebben een rijbewijs dus er kan bij vermoeidheid voldoende afgewisseld worden tussen chauffeurs waardoor een volledige parkdag (zeker met het weekend en geen werkdag de dag nadien) nog wel haalbaar lijkt te zijn.


    Enkele vragen waar ik voornamelijk tegenaan loop:
    Zitten we qua periode een beetje goed? Mogen we een relatief rustig park verwachten?
    De parkhotels zien er prachtig uit maar duur en tbh een stukje boven ons vooropgestelde budget aangezien het een extraatje is bovenop een andere vakantie. Zijn er voordelen verbonden aan het verblijven in een parkhotel tov een hotel of pension in de omgeving? Of kunnen we onszelf evengoed installeren in een hotel in de buurt en bij 2 seasonpassen dan een parking abo nemen? Ik zag dat je als hotelgast één uurtje park extra hebt, maar win je daar zoveel mee? Ik had begrepen dat EP sowieso wel de neiging heeft om bij drukte het park voor iedereen langer open te houden en in de loop van de dag het definitieve sluitingsuur te bepalen, of is dit niet langer zo?
    Iemand tips qua hotel in de omgeving?
    Is het aan te raden om restaurants op voorhand te reserveren, of heb je eigenlijk altijd nog wel een tafeltje?
    Restaurants die we niet mogen missen? Foodloop zullen we zeker meepikken, daarnaast zien de buffetresto's in de hotels er ook volledig onze goesting uit. Zijn er daarnaast nog die een aanrader zijn of eruit springen op de één of andere manier?
    Qua tickets lijkt het mij het voordeligste dat we gewoon een season pass nemen, aangezien we toch aan 5 dagen toegang zullen zitten, of zie ik hier iets over het hoofd?
    Rulantica zullen we ongetwijfeld ook willen meepikken als we er toch zijn, ben ik juist als ik gok dat we hier met een halve dag wel toekomen?

    Alle tips, tricks en advies zijn van harte welkom! Ik ben een Disneyland Paris veteran maar als het op Europa Park aankomt, zie ik nog serieus groen achter mijn oren.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •