X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Wij vertrekken aanstaande Donderdag richting Salou voor het zo ongeveer 8e a 9e jaar op rij. Port Aventura kennen we intussen op ons duimpje, echter zouden wij met onze te verlengen Silver Pass in mei en september gratis binnen mogen in het Aquatic Park. Wij zijn hier een jaar of 2, 3 geleden eens geweest in putteke Juli, nu was mijn vraag: Is dat water in het "laag"seizoen verwarmd, of zou de temperatuur daarvan al aangenaam genoeg zijn om een dagje waterpark in te plannen?
    Ik meen mij te herinneren dat het zwembadwater in ons hotel vorig jaar in mei koud genoeg was om na een kort plonske met blauwe lippen en tenen verder rond te paraderen, en wilde toch eventjes checken of dat waterpark überhaupt de moeite zou zijn als het nog niet volledig snikhete Spaanse zomer is daarzo...

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Wij vertrekken aanstaande Donderdag richting Salou voor het zo ongeveer 8e a 9e jaar op rij. Port Aventura kennen we intussen op ons duimpje, echter zouden wij met onze te verlengen Silver Pass in mei en september gratis binnen mogen in het Aquatic Park. Wij zijn hier een jaar of 2, 3 geleden eens geweest in putteke Juli, nu was mijn vraag: Is dat water in het "laag"seizoen verwarmd, of zou de temperatuur daarvan al aangenaam genoeg zijn om een dagje waterpark in te plannen?
    Ik meen mij te herinneren dat het zwembadwater in ons hotel vorig jaar in mei koud genoeg was om na een kort plonske met blauwe lippen en tenen verder rond te paraderen, en wilde toch eventjes checken of dat waterpark überhaupt de moeite zou zijn als het nog niet volledig snikhete Spaanse zomer is daarzo...

    Ik weet niet of het water daar verwarmd is, maar het is daar nu ongeveer 26 graden in Salou. Dat is zeker wel een temperatuur om eens te plonsen. De enigste keer dat ik het waterpark daar deed was trouwens in september, helemaal geen klagen gehad over het water daar toen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •