X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 31 van de 47 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 620 van de 927
  1. #601

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Afgelopen donderdag had ik nogthans de indruk dat er ook een hele hoop 5e en 6e leerjaars rondliepen. Vaak, maar lang niet altijd, vrij. Voordeel vonden wij dat deze idd soms niet in de grotere attracties durven en vaak last minute nog weglopen uit de wachtrij waardoor wij dan weer sneller konden doorschuiven :-)

  2. #602

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ten tijde van de lagere school gingen wij naar Boudewijnpark, Meli Park, Bellewaerde, Bokrijk, Planckendael en Speelgoedmuseum, Miniatuur Walcheren (tegenwoordig Mini Mundi) en en Efteling. In het middelbaar werden er bij ons nooit dergelijke uitstappen georganiseerd. Toen gingen we zelf met een deel vrienden naar een pretpark... Op eigen initiatief.

    Gisteren was ik in Avonturenpark Hellendoorn en ik kan je garanderen dat er daar heel veel basisscholen aanwezig waren! Je zag de kleurrijke hesjes overal in het park en toen ze allen rond 16u vertrokken, was het park quasi leeg.

    Ik denk dus eerder basisscholen dan secundaire scholen...

  3. #603

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ten tijde van de lagere school kan ik mij enkel Boudewijnpark herinneren.
    En in het 6e naar Disneyland met de bus.
    Dan in het 1e of 2e middelbaar met de trein naar Walibi.

    Ik denk dat het dus van school tot school afhangt, en verder de budgetten en reistijd natuurlijk.

  4. #604

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    iemand (korting)tips voor Hellendoorn en Wildlands ? Do's en dont's in deze parken?

  5. #605

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik weet niet hoe ver je van Nederland woont en/of je Nederlandse vrienden hebt, maar bij Albert Heijn NL loopt er een actie 1+1 waar oa Hellendoorn inzit. Je moet er wel een volle spaarkaart voor hebben, maar heel moeilijk is dat niet, geloof ik. Volgens mij 4x minimum €10 besteden ofzo.

  6. #606

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hellendoorn niet meer -50% met BJL-abo, blijkbaar. Hellendoorn-abo overwegen (bij seizoensaanvang), best goedkoop voor grote gezinnen. Geeft korting op Wildlands en PHL, en alles van Looping in Europa 1 x gratis: Fort F., Bagat., Isla Mag., Mer de Sab., Pleasurewood, Cobac, ...

  7. #607

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Hellendoorn niet meer -50% met BJL-abo, blijkbaar. Hellendoorn-abo overwegen (bij seizoensaanvang), best goedkoop voor grote gezinnen. Geeft korting op Wildlands en PHL, en alles van Looping in Europa 1 x gratis: Fort F., Bagat., Isla Mag., Mer de Sab., Pleasurewood, Cobac, ...
    Voor grote gezinnen misschien wel, maar voor mensen apart toch niet echt, vind ik. Online tickets bij Hellendoorn kosten op veel dagen € 16,50. Het abo kost € 59,50. Dat wil dus zeggen dat je nog meer dan € 43 moet spenderen in die andere parken. Dan moet je al 2 of 3 parken uit die lijst bezoeken om het er uit te halen... Dat is uiteraard niet onmogelijk, maar je moet er toch al flink je best voor doen

  8. #608

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    ik heb uiteindelijk via vakantieve*lingen kaarten voor Hellendoorn gescoord. Wildlands is er niet van gekomen wegens het slechte weer....
    Dank aan allen om mee te denken.

  9. #609

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    ik heb uiteindelijk via vakantieve*lingen kaarten voor Hellendoorn gescoord. Wildlands is er niet van gekomen wegens het slechte weer....
    Dank aan allen om mee te denken.
    Met een Plopsa Funcard kon je er ook makkelijk korting scoren Of Vakantieveilingen.nl checken natuurlijk voor Nederlandse parken.

    Iemand enig idee om korting te scoren op het Bellewaerde Aquapark? Ik heb zelf nog niets van acties gezien... Enige manier van korting die ik momenteel vond was via Lidl Funtrips. Als Polletje al schreef dat een eigen Bellewaerde abo geen korting geeft, zal een ander abo ook niet gelden zeker?

  10. #610

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Iemand enig idee om korting te scoren op het Bellewaerde Aquapark? Ik heb zelf nog niets van acties gezien... Enige manier van korting die ik momenteel vond was via Lidl Funtrips. Als Polletje al schreef dat een eigen Bellewaerde abo geen korting geeft, zal een ander abo ook niet gelden zeker?
    Ik vrees er voor en zou het ongehoord vinden als andere abonnementen wel korting bieden op Bellewaerde Aquapark.
    Bij het verlaten van Bellewaerde worden dit weekend flyers met een kortingsbon op het Aquapark uitgedeeld. Deze is geldig t.e.m. 31/7/2019: de hele familie (max. 5 personen) aan kindertarief (= 2 euro korting per persoon). Ook in Krant van West-Vlaanderen (Het Wekelijks nieuws) (en waarschijnlijk nog andere regionale kranten) kan je dezelfde kortingsbon vinden.

  11. #611

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vraagje mbt Plopsa funcard. Die van ons zijn verlopen sinds maart 2019. Wij zouden binnen enkele weken in augustus nieuwe gaan aanschaffen.
    Begrijp ik het goed dat wij nog steeds onder "verleng" tarief vallen wegens nieuwe aankoop binnen de 12 maanden na vervallen van het vorige abbo? Zodus dat wij het tarief van 69,99€ betalen?
    Ik heb online al eens proberen in te loggen en mijne vind ik probleemloos terug, kan zogenaamd ook online al betalen en verlengen, maar die van mijn vriend vind ik met geen mogelijkheid terug hierin (desondanks dat deze gewoon op dezelfde dag gezamenlijk gekocht geweest is).
    Kunnen we ook gewoon ter plekke aan de kassas verlengen aan dit tarief of moet de aankoop online gebeuren om de prijs van 69,99€ te betalen ipv €89,99?

    Als het aan de kassa ook kan, kopen we ze gewoon als we in augustus daar zijn, maar als het niet kan en mijn vriend kan sowieso dan niet van de 69,99€ genieten dan kan ik beter de mijne online verlengen aan dit tarief en voor hem online een nieuwe kopen aan de 15€ korting actie die momenteel loopt tot en met 31/07. Da's dan uiteindelijk nog steeds goedkoper dan 2x 89,99€ aan kassatarief als het daar volle pot mocht zijn...

    Alvast bedankt voor enig advies!

  12. #612

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Vraagje mbt Plopsa funcard. Die van ons zijn verlopen sinds maart 2019. Wij zouden binnen enkele weken in augustus nieuwe gaan aanschaffen.
    Begrijp ik het goed dat wij nog steeds onder "verleng" tarief vallen wegens nieuwe aankoop binnen de 12 maanden na vervallen van het vorige abbo? Zodus dat wij het tarief van 69,99€ betalen?
    Klopt: Verlengen van je vervallen Plopsa-Funcard kan tot een jaar na vervaldatum voor de prijs van 69,99 euro.
    Dit kan zowel online (zelf nog niet geprobeerd in te loggen) maar kan evengoed verlengd worden aan de kassa.

  13. #613

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Deze zomer ga ik voor de allereerste keer naar Bobbejaanland, en dus zou ik graag enkele domme leken-vragen stellen:

    1) Zijn er attracties die sluiten bij regen of slecht weer? (We zijn hier niet in Japan, maar je weet nooit )

    2) Meestal zie je van een kilometer afstand al wat je met je rugzak moet doen, meenemen of opzijleggen. Zijn er in Bobbejaanland attracties met afwijkende regels hierover, of bagagebakken die op een rare plaats staan?

    3)Tassencontrole: uiteraard neem ik geen wapens of scherpe voorwerpen mee, maar na een negatieve ervaring enkele jaren terug heb ik heel weinig vertrouwen in tassencontroles. Mag je een kleine hoeveelheid eten en drinken meenemen in BBJL? Zijn er nog andere voorwerpen waar ze moeilijk over kunnen doen?


    Ik hoop dat iemand deze noob-vragen wil beantwoorden en beloof in ruil een tripreport!
    Once you sit back, you never go back.

  14. #614

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    1/ als het erg waait, zal het reuzenrad niet open zijn
    2/ ik neem nooit een rugzak ofzo mee, maar het is volgens mij ofwel op het perron laten, ofwel meenemen in de attractie zelf. Vooraan in het park zijn er kluizen voor groepen; individueel weet ik niet
    3/ de laatste twee keer dat wij gingen was er simpelweg geen tassencontrole meer....

  15. #615

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    1) Geen idee
    2) Alles is standaard.. geen speciale eisen. Soms zijn er bakken, soms gewoon ergens droppen en soms mee nemen. Is altijd vrij duidelijk
    3) Ik ben in juni 2 keer geweest en er was 2 keer geen tassencontrole. Ik had telkens eigen drinken en eten mee. Er zijn voldoende picknickplaatsen of muurtjes die niet aan een restaurant grenzen waar je rustig kan eten.

  16. #616

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Ik vrees er voor en zou het ongehoord vinden als andere abonnementen wel korting bieden op Bellewaerde Aquapark.
    Bij het verlaten van Bellewaerde worden dit weekend flyers met een kortingsbon op het Aquapark uitgedeeld. Deze is geldig t.e.m. 31/7/2019: de hele familie (max. 5 personen) aan kindertarief (= 2 euro korting per persoon). Ook in Krant van West-Vlaanderen (Het Wekelijks nieuws) (en waarschijnlijk nog andere regionale kranten) kan je dezelfde kortingsbon vinden.
    Check, zal eens zien in de KW hier, maar Lidl Funtrips lijkt me dan toch interessanter (vari?rend tussen 2 en 6 euro naargelang de dag)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Deze zomer ga ik voor de allereerste keer naar Bobbejaanland, en dus zou ik graag enkele domme leken-vragen stellen:

    1) Zijn er attracties die sluiten bij regen of slecht weer? (We zijn hier niet in Japan, maar je weet nooit )

    2) Meestal zie je van een kilometer afstand al wat je met je rugzak moet doen, meenemen of opzijleggen. Zijn er in Bobbejaanland attracties met afwijkende regels hierover, of bagagebakken die op een rare plaats staan?

    3)Tassencontrole: uiteraard neem ik geen wapens of scherpe voorwerpen mee, maar na een negatieve ervaring enkele jaren terug heb ik heel weinig vertrouwen in tassencontroles. Mag je een kleine hoeveelheid eten en drinken meenemen in BBJL? Zijn er nog andere voorwerpen waar ze moeilijk over kunnen doen?
    1: Nog nooit last mee gehad, maar ik denk ook dat het Reuzenrad de enige uitzondering is. Bij extreem slecht weer ben ik er wel nog nooit geweest...
    2: Rugzakken leg je meestal op het perron (al dan niet in bakken) of aan het poortje bij de uitgang. Enkel bij achtbanen en waterattracties Speedy Bob / El Rio / boomstammetjes is het meenemen. Banana Battle had dacht ik wel een speciale bak voor je bagage, maar die heb ik maar 1 keer gedaan. Op andere attracties houd ik die meestal ook gewoon bij.
    3: Laatste keren was die volledig verdwenen. En met tassencontrole heb ik ook al eten en drank mee binnen gesmokkeld zonder enige problemen. Ik zou wel flessen wodka of sixpacks bier afraden

  17. #617

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik zou wel flessen wodka of sixpacks bier afraden
    Hahaha! Wees gerust, ik was dertien jaar toe ik besloot om geheelonthouder te worden en ben dat nu nog steeds

    @Iedereen: bedankt voor de antwoorden! Fijn trouwens dat je op dit forum ook beginnersvragen kan stellen zonder uitgelachen te worden, in sommige facebookgroepen (niet noodzakelijk pretparkgerelateerd) is dat helaas anders.

    Ik overweeg om deze zaterdag te gaan, maar dan wordt er onweer voorspeld. Voordeel is dat zoiets veel mensen thuis houdt, nadeel is dat achtbanen volgens mij sluiten tijdens onweer. Anderzijds duurt een onweersbui meestal niet zo heel lang. Als een achtbaan dichtgaat omdat er onweer in de lucht hangt, hoe lang duurt zo'n shutdown dan meestal? Of om de vraag anders te formuleren: is het wel een goed idee om een park te bezoeken op een onweersachtige dag als je specifiek enkele achtbaancredits wil gaan scoren? Of kies ik dan beter een andere dag?

    Ik ga maar drie of vier keer per jaar naar een pretpark, dus de combinatie met onweer heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
    Once you sit back, you never go back.

  18. #618

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Onweer is pure kak omdat dan echt alles dicht gaat. Normaal dan toch, vorige week de enterprise van Walibi Holland lustig zien doordraaien in onweer en gietende regen (m?t mensen in!). Ga er maar vanuit dat enkel de indoor rides open kunnen blijven Wanneer gaan de rides dan weer open? Als het onweer boven het park weg is he... moeilijk te zeggen hoe lang dat duurt, de operators wachten op bericht van hun dienst die bevestigt dat het weer veilig is om open te gaan.

    Ik zou zeggen, kijk naar de voorspellingen die ze geven voor die dag. Is het onweer voor in de voormiddag zou ik alsnog gaan. Veel mensen gaan thuis blijven en dus zal het de rest van de dag kalm zijn in het park, ?n heb je de hele namiddag geen last meer van gesloten attracties enzo. Als het onweer later op de dag valt zou ik toch een andere datum overwegen...

  19. #619

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Wij gaan zaterdag ook gewoon naar Bobbejaanland. De kans is inderdaad klein dat het van 10 uur tot 18 uur aan 1 stuk onweert. Onweer het een half uurtje, tja, jammer, maar dan kan je iets eten ofzo.

    In Amerika onweert het op veel plaatsen bijna iedere avond en daar zijn ze pas paranoia. Ze zijn daar niet bang om attracties vele uren te sluiten als er nog maar in de buurt onweer hangt. Zelfs als het gedaan is, wachten ze vaak nog heel lang (terwijl een onweer nooit terugkomt).

    Op dat gebied hebben we hier dus geen klagen. Van zodra het ergste achter de rug is, gaat alles direct weer open.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  20. #620

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Klopt: Verlengen van je vervallen Plopsa-Funcard kan tot een jaar na vervaldatum voor de prijs van 69,99 euro.
    Dit kan zowel online (zelf nog niet geprobeerd in te loggen) maar kan evengoed verlengd worden aan de kassa.
    Bedankt!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •