Hallo
1.Port aventura heeft een groot kindergebied:Sesamo Aventura, gethematiseerd naar Sesamstraat. Maar dit wil niet zeggen dat er geen andere kinder aatracties zijn. Zo vind je naast de houten achtbaan Stampida een draaimolen. Tussen Hurakan Condor en El Diablo is er een paarden ritje en kleine molen. In China is er ook een klein kindergebied niet ver van Dragon Khan en er is een kindersplash naast het schommelschip.
2Het park heeft veel kleine attracties voor kinder
en is mooi gethematiseerd dus het is een aanrader voor kleine kinderen. Soms zie je tijdens een wandeling door het park dat er ineens ook een personage van Sesamstraat opduikt voor een Meet and Greet, vaak wachttijdloos.
3.Als je het waterpark ook wil doen zou ik twee tot drie dagen rekenen. Als je voor twee dagen kiest doe je eerst een dag PA en de tweede dag eerst naar het Waterpark gaat en 's avonds dan nog PA bezoeken.
Oftewel ga je twee dagen naar PA en doe je nog één dag waterpark.
4.Zover ik weet heb je alleen een waterpark in La Pineda. Je kan ook nog naar ferrariland gaan, maar ik weet niet of je dit wel niets doet met een klein kindje.