X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Een vraag voor forumleden met meer technische kennis: Het gebeurt weleens dat mensen na een panne geëvacueerd moeten worden uit een attractie. Hoe doen ze dit bij achtbanen die onder de rails hangen? Er is natuurlijk wel een trap langs de lifthill, maar hoe laten ze de passagiers veilig uit hun zitje kruipen als er zo'n diepe afgrond onder is?

    Ik heb dit zelf nog niet meegemaakt. het is dus gewoon een vraag uit interesse.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Een vraag voor forumleden met meer technische kennis: Het gebeurt weleens dat mensen na een panne geëvacueerd moeten worden uit een attractie. Hoe doen ze dit bij achtbanen die onder de rails hangen? Er is natuurlijk wel een trap langs de lifthill, maar hoe laten ze de passagiers veilig uit hun zitje kruipen als er zo'n diepe afgrond onder is?

    Ik heb dit zelf nog niet meegemaakt. het is dus gewoon een vraag uit interesse.

    Sommige hangende achtbanen hebben een catwalk onder hun lift, zoals de B&M's. Daar kan je dus gewoon uit je stoeltje stappen. Andere hebben dan weer enkel catwalk naast de lift en in het geval van een evacuatie komt er een platform naar boven geschoven dat onder de zitjes komt. Zoals een soort lift, dit systeem zie je bij Vekoma SLC's. Let er volgende keer maar op als je Vampire in Walibi doet

    En indien beide systemen niet gehanteerd worden is het met een hoogtewerker vermoed ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •