X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 47 van de 47 EersteEerste ... 37454647
Resultaten 921 tot 927 van de 927
  1. #921

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik vond die in Tusenfryd dit jaar dan weer heel aangenaam Weerwolf mogen ze direct afbreken van mij daarentegen :-p Ik hoorde vandaag wel dat ze in Waver aan de beugels gesleuteld hebben waardoor ze niet langer verder aansluiten tijdens de rit.

  2. #922

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heb die van Tusenfryd dit jaar ook gedaan. Heel aangenaam zou ik niet zeggen, maar ik vond hem nog net ok, zeker niet te rammelend om van de heerlijke layout te genieten.

  3. #923

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    heel aangenaam in relatie tot weerwolf/bandit hé het zijn geen millenium flyers maar zonder de lange wachtrij hadk hem zeker nog opnieuw gedaan.

  4. #924

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heeft iemand ervaring met de drukte in Phantasialand op een doordeweekse dag in september als het mooi weer is?
    En dan met name in de week van 18 t/m 22 september

  5. #925

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand een idee of je met een Bobbejaanland Diamond abbonement gratis naar de Halloweenzaterdagen in Movie Park Germany kan? Vroeger waren die dagen uitgesloten, maar nu zie ik dat nergens meer terug.

    De website van Bobbejaanland vermeld bovendien dat er gereserveerd moet worden met een abo voor MPG. Is dit nog van toepassing?
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  6. #926

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik vind er zelf ook niets meer van terug, dus ik denk nu wel dat je die dagen gewoon binnen kan.

    Met een BJL abo moet je ook niet meer reserveren, gewoon je abo aan de infokassa laten zien. Dit staat ook zo vermeld op het reservatieplatform van MPG:


  7. #927

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Top! Thx!
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •