X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Als ik op de website van Toverland naar de attracties kijk, zou je zeggen dat er maar enkele attracties voor volwassenen zijn, en dat je dit vrij snel gezien hebt. Of heb ik het dan mis?

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Als ik op de website van Toverland naar de attracties kijk, zou je zeggen dat er maar enkele attracties voor volwassenen zijn, en dat je dit vrij snel gezien hebt. Of heb ik het dan mis?
    Als je een ander soort overzicht wil, bekijk dan zeker eens de parkgids-pagina van Toverland op deze site.

    De meeste grote attracties in Toverland zijn zeker en vast leuk genoeg voor meer dan één keertje, maar je vind er ook opvallend veel onopvallende attracties die ook geschikt zijn voor volwassenen (Bootjesglijbaan, een funhouse, het boottochtje in het nieuwe themagebied enzovoorts)...

  3. #3

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Bootjesglijbaan
    Tenzij je over 100 kilo weegt en je niet graag tegen de muur botst *kuch*kuch*

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •