S.O.S. Walibi Holland en in het bijzonder hun virtuele rij.

Het was al niet eenvoudig om drie tijdloze tickets te dateren, ook al is ons bezoek pas eind aug. Dat omzetten naar een gedateerd ticket moest immers telkens individueel per ticket, met dus telkens een bevestigingsmail. Na die drie bevestigingsmails - zonder vermelding van onze bezoekdatum !!! - ontving ik nog een vierde mail over de app en een link. Raar dat ik maar één zo'n mail ontving en geen drie.

Kan iemand stap per stap uitleggen wat en hoe qua toegang tot het park en qua reserveren van een wachtrij in Wal. Hol.?

A. Gewoon je gescande tickets mee brengen? Ik ontving immers geen nieuwe tickets / geen nieuwe barcode. Ik zal dus maar goed onthouden wat onze bezoekdag is.

B. Moeten we met ons drieën dezelfde wachtrij-reservatie-link openen op 3 verschillende phones. Of hadden dat drie verschillende links moeten zijn? Of kan je zoals bij Python met één phone eenzelfde wachtrij voor meerdere personen reserveren? Ik veronderstel dat je per gezelschap niet voor meerdere attracties tegelijk kan reserveren (beetje zoals de papieren fastpassen bij Disney).

C. Ik vernam al dat die app een batterijvreter is. Advies (ja powerbank) is welkom.

Dank.