Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
4. Kan je met 1 toestel voor 2 of meer personen gelijktijdig een virtuele wachtrij boeken?
Dat kan, je moet dan wel eerst alle toegangstickets linken als ik het mij goed herinner. Je kan dat trouwens maar in één telefoon doen, vooraleer je meerdere virtual lines op meerdere telefoons wil proberen boeken. Stel dus dat je 3 tickets in jouw telefoon linkt en vervolgens diezelfde 3 in een andere telefoon van je gezelschap ook probeert te linken, dan krijgt één van beide toestellen een foutmelding.

Op de andere 3 vragen durf ik niet met zekerheid antwoorden, aangezien we met een groep waren en ik niet de virtual lines beheerde, maar ik gok dat dat antwoord 3x "ja" is.

We hadden trouwens ook ontdekt dat de sloten altijd vernieuwen op hetzelfde moment. Volgens mij was dat om de 10 minuten. Het kan dus lonen om te refreshen om xxu10, xxu20, xxu30 enz. Als je er een beetje tijd en moeite in wil steken, kan je best wel wat virtual lines scoren op een dag. Of het gezellig is om continue op je telefoon bezig te zijn, is een andere discussie