Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Ooit bezocht ik Aqualibi in de late namiddag op een dag dat ook Walibi open was tot 18:00. Een veel te eerlijke kassa-mens meldde me dat een parking-ticket niet hoefde indien ik na 19:00 de parking zou uitrijden. De parking-wachters zouden dan immers al weg zijn.

Ik heb een groepsbezoek gepland met ca. 7 auto's op een weekdag in juni (sluitingstijd Walibi 18:00). Aangezien Aqualibi pas om 16:00 opent, blijven we geheid tot minstens 20:00. Wel heb ik onlangs gemerkt dat het uitrijden nu anders is (niet meer dat bruggetje naar de rotonde waar je 's morgens de parking oprijdt). Ik hoef mijn vraag niet te stellen, u hebt ze wel door. Dank bij voorbaat.
Vorig jaar ben ik er ook geweest en heb zelfs nooit aan een parkingticket gedacht toen ik naar Aqualibi ging. Toen het gewone park al lang gesloten was verlieten wij Aqualibi (1 of 2 uur na de parksluit) via de parking en konden we gewoon buitenrijden. De slagboom stond toen open.

Zelf heb ik ook nog een vraag over de parking van Walibi (en bij uitbreiding ook Bellewaerde). Ik heb voor het eerst een Golden Pass gekocht en aansluitend ook een Parking Pass. Ik kocht deze aan de kassa's voor de ingang van Walibi voor 20 euro. Ik verwachtte hier een extra kaart te ontvangen die ik in de parken zou kunnen gebruiken, maar in plaats ervan kreeg ik een gewoon papieren parkingticket en een kassaticket waarop vermeld stond dat ik 20 euro betaalde voor een Parking Pass. Ik toonde deze aan de parkeerwachter en die zei me dat ik alles moest bijhouden en een volgende keer zo presenteren.

Klopt dit allemaal? Het kasticket zal toch afgaan waardoor dit tegen het einde van het seizoen toch niet meer leesbaar is?
Kan ik mijn Parking Pass nu ook gebruiken in Aqualibi en Bellewaerde Park en hoe pak ik dit het beste aan?
Zijn er nog mensen die een Parking Pass hebben en hoe ziet die eruit?