X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Volgend jaar wil ik graag twee opeenvolgende dagen naar Walibi Holland gaan (overnachten doe ik op een camping in de buurt). Maar ik twijfel nog over de maand waarin ik best kan gaan. Juni heeft als voordeel dat veel mensen dan examens hebben, maar voor mij zou eind juli/begin augustus iets beter uitkomen qua praktische regeling (vakantie, het lenen van een auto, etc).

    Volstaan in juli/augustus twee dagen om het hele park gezien te hebben? Of is het dan te druk in Walibi Holland?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Volgend jaar wil ik graag twee opeenvolgende dagen naar Walibi Holland gaan (overnachten doe ik op een camping in de buurt). Maar ik twijfel nog over de maand waarin ik best kan gaan. Juni heeft als voordeel dat veel mensen dan examens hebben, maar voor mij zou eind juli/begin augustus iets beter uitkomen qua praktische regeling (vakantie, het lenen van een auto, etc).

    Volstaan in juli/augustus twee dagen om het hele park gezien te hebben? Of is het dan te druk in Walibi Holland?
    In juni is het altijd best kalm, maar voor de zomervakantie heb ik weinig idee erover. Ik vond het park altijd goed te doen op één dag, zelfs met meer drukte.

    Als je dan toch in de buurt logeert... Harderwijk is een klein gezellig stadje, en ook in de "buurt" heb je wat opties:
    - Flevonice ligt vlakbij en biedt heel wat avontuurlijke dingen aan.
    - Dolfinarium Harderwijk was ook wel eens leuk om te doen, maar heb je wel op een paar uur gezien.
    - Aviodrome is een luchtvaartmuseum / themapark in Lelystad.
    - In Batavia heb je ook een outletcentrum en een scheepvaartmuseum.
    - Ofwel rijd je nog even verder door naar Slagharen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •