X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Dank hierboven.

    Laat me positief beginnen, live vanuit Rust. BF rijdt bij 4°C, onder een droge, grijze hemel vanaf ca. 12.30. Er wordt met twee volle en steeds één lege trein gereden, wachten is ca. 25 min. Waarom steeds die lege trein? Met een vollekan je ook de sporen warmhouden? Ik zag wel technici steeds metingen doen op die lege trein, het zal dus wel iets technisch zijn.

    De app en dan zeker het reserveren is waardeloze rommel in het kwadraat.

    1. Je kan geen tijdslot kiezen, of anders gezegd: enkel het eerstkomende tijdslot is open. Dat slot was telkens gesloten tegen dat we ter plaatse waren. In het absurde is het 11.35 u. en kan je een slot kiezen voor een slot van 11.30 tot 11.40.

    2. Zotte tijdsprongen. Zo misten we net Wodan met slot tot 13.00. Ik boekte een nieuw slot, dat van 14.10 tot 14.20 liep. Klinkt OK, maar de gewone fysieke wachttijd bedroeg toen ... nog geen 5 minuten.

    3. Geen info bij geboekt tijdslot. Wil je na een geboekt slot maar nog voor de rit nagaan wat de virtuele sloten zijn bij andere attracties ... dan moet je de lopende slot-reservering annuleren.

    4. Geen info bij geboekt tijdslot (bis). Indien je een slot reserveert dat al lopende is, krijg je een QR. Indien 'jouw tijd' nog niet gekomen is, heb je geen QR. Je moet dan best een screenshot maken van je reservatie, of dat tijdstip in je hersenpan memoriseren.

    Toegegeven, erg druk is het hier niet. Dat virtuele wachten bewijst wellicht meer nut bij meer drukte. Maar dan wel liever op z'n Pythons wat mij betreft.


    Addendum: Bij de enige 'drukke' attractie BF loont het wel om te 'appen'. En als je slot b.v. begint om 15.40, krijg je al enkele minuten vroeger een QR die dan ook al wordt aanvaard bij het scannen voor 15.40.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 20-12-21 om 16:32. Reden: Nieuwe ervaringen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •