Sorry, weer een EP vraagje, maar met onze eerste trip die dichterbij komt, komen de vragen ook meer en meer boven.
Inmiddels onze restaurants gereserveerd voor het diner (Bubba Svens buffet, Harborside buffet en Antica Roma buffet, hopelijk goede keuzes gemaakt, deze zagen er qua aanbod het meeste onze smaak uit).

Ik zie dat EP ook een Virtual Line systeem heeft via de app. Begrijp ik het goed dat dit een soort systeem is zoals wijlen de fastpass in DLP? Je reserveert (digitaal) een tijdslot voor een attractie, en kan dan tijdens dat tijdslot via een aparte ingang naar binnen, zodat je de "wachttijd" kan gebruiken om ondertussen iets anders te doen of ergens anders aan te schuiven? Zijn er attracties waarvoor het zeker aan te raden is deze te gebruiken (m.a.w bepaalde attracties waarvan we zeker mogen verwachten dat de gewone wachtrij altijd langer wachten zal zijn)? Ter info onze reisdata zijn 7-10 augustus in hotel Kronasar (we arriveren reeds de 6e voor een nachtje in een hotel in de omgeving om de 7e gelijk een hele parkdag mee te kunnen pikken).

Nog een tweede vraagje: Rulantica, echt must do, of gaan we aan EP zelf al meer dan genoeg hebben om onze dagen op te vullen? Ik twijfel heel erg om tickets te pre-booken of niet. Een optie die ik nog overweeg is om 6/8 toch 's ochtends op te rijden ipv in de middag zoals we oorspronkelijk gepland hadden, en eventueel die dag een namiddag Rulantica mee te pikken. Anderzijds moet ik eerlijk bekennen dat het al een behoorlijk duur tripje op zich is, en ik niet helemaal zeker ben of het de extra kost wel waard is? Could be me maar 42€ voor een dagticket voor een waterpark pp vind ik nogal goed doorgeteld?
Mocht het heel warm zijn is de verfrissing zeker aangenaam maar on the other hand mogen we tijdens ons verblijf in Kronasär als ik het goed begrepen heb ook gaan zwemmen in de zwembaden van de overige parkhotels zoals Colosseo e.d, en dan weet ik niet of het het wel waard is om 42€ bij te betalen om daar dan wat glijbanen bij te hebben.

Alvast zeer bedankt voor advies en ook voor eerdere respons op mijn vele vragen! Word zeer geapprecieerd en gaat ons ongetwijfeld enorm helpen om het maximale uit ons eerste bezoek te halen!