X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    is er al iemand naar Toverland geweest sinds de heropening na Covid? Hoe zit het daar met wachttijden en de algemene sfeer; doenbaar en relaxed of...?

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    is er al iemand naar Toverland geweest sinds de heropening na Covid? Hoe zit het daar met wachttijden en de algemene sfeer; doenbaar en relaxed of...?
    Naar mijn gevoel ging het vlotter dan voor Corona, omdat men nu wel met 2 treinen op Troy, Dwervelwind en Fenix reed. Boosterbike en Fenix worden volgeladen, de andere met een rij open tussen iedere groep.

    Hou er rekening mee dat er in Toverland nergens mondmaskerplicht is en dus ook werkelijk niemand een mondmasker draagt. In de nauwe overdekte wachtrijen van de rapid en Fenix vond ik dat toch maar niks. Overigens heb ik doorheen de dag niemand handgel zien gebruiken aan de in- en uitgang van de attracties, maar het is er wel. Op wat kinderen na die niet in het gareel gehouden werden door de ouders hield iedereen wel wat afstand in de rijen, maar meer moet je van de medebezoeker daar niet verwachten.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •