Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Ik zou wel flessen wodka of sixpacks bier afraden
Hahaha! Wees gerust, ik was dertien jaar toe ik besloot om geheelonthouder te worden en ben dat nu nog steeds

@Iedereen: bedankt voor de antwoorden! Fijn trouwens dat je op dit forum ook beginnersvragen kan stellen zonder uitgelachen te worden, in sommige facebookgroepen (niet noodzakelijk pretparkgerelateerd) is dat helaas anders.

Ik overweeg om deze zaterdag te gaan, maar dan wordt er onweer voorspeld. Voordeel is dat zoiets veel mensen thuis houdt, nadeel is dat achtbanen volgens mij sluiten tijdens onweer. Anderzijds duurt een onweersbui meestal niet zo heel lang. Als een achtbaan dichtgaat omdat er onweer in de lucht hangt, hoe lang duurt zo'n shutdown dan meestal? Of om de vraag anders te formuleren: is het wel een goed idee om een park te bezoeken op een onweersachtige dag als je specifiek enkele achtbaancredits wil gaan scoren? Of kies ik dan beter een andere dag?

Ik ga maar drie of vier keer per jaar naar een pretpark, dus de combinatie met onweer heb ik zelf nog nooit meegemaakt.