Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
Bedankt voor de respons!
Het ziet er naar uit dat, mits COVID het toelaat, dit voor ons dan eindelijk het EP-jaar gaat worden.
Iemand nog hoteltips in de omgeving? Ik was op expedia en booking al wat aan het rondneuzen en heb ook de parkhotels zelf bekeken, maar als ik dat prijsverschil zo zie, gaan wij vermoedelijk toch voor een hotel buiten het park opteren. Voor zover ik kan zien kunnen we ook als niet-hotelgast gewoon in de restaurants van de hotels reserveren en wat gaan drinken in de bar, dus even sfeer gaan snuiven zullen we zeker wel doen.
Op een forum als dit krijg je meestal vooral ervaringen gebaseerd op momentopnames. Ik denk dat sites zoals hotels.com of Tripadvisor toch de beste optie blijven.

Let op met booking.com. Daar vervalsen ze de scores van sommige hotels. Als ze te diep zakken worden slechte reviews gewoon verwijderd om de score weer omhoog te krikken, maar als je gaat reclameren over het hotel kun je 0 service verwachten. Waar normaliter een 6 een mooie voldoende is, zou je op die site beter niet onder de 8 boeken.