Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
Om die reden zelf ook een vraag: wij zouden komende zondag nog eens gaan met als hoofdreden eigenlijk omdat ik de Bob nog eens wil doen voordat hij tegen de vlakte gaat. Maar de nieuwe Python, Joris en de Draak hebben we ook nog niet gedaan, en PandaDroom wil ik ook nog wel eens zien voordat hij omgebouwd wordt dus redenen genoeg om te gaan, maar door de Bob dringt de tijd. We gaan zondag omdat we zaterdag maar ten vroegste 12u thuis zouden kunnen vertrekken. Maar nu zag ik dat er zaterdag nog de laatste dag Negen Pleinen Festijn is en het park dan open is tot 23u. Stel dat we er dan zijn van ongeveer 15u, zou het de moeite zijn om (ipv zondag) de zaterdag te gaan? De zondag is het open van 10 tot 20u en zouden we wel de hele dag kunnen gaan maar zal het waarschijnlijk druk zijn bij de Bob gezien dat de laatste openingsdag is ervan. Hoe zit het meestal met drukte bij attracties op het Negen Pleinen Festijn? Of specifiek op de laatste keer van het jaar, iemand daar ervaring mee?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens wat ik hoor is het laatste Negen Pleinen Festijn meestal heel erg druk. Mij persoonlijk lijkt het dat het weinig uitmaakt welke van de twee dagen je gaat, het gaat sowieso enorm druk worden.