X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    ik heb uiteindelijk via vakantieve*lingen kaarten voor Hellendoorn gescoord. Wildlands is er niet van gekomen wegens het slechte weer....
    Dank aan allen om mee te denken.
    Met een Plopsa Funcard kon je er ook makkelijk korting scoren Of Vakantieveilingen.nl checken natuurlijk voor Nederlandse parken.

    Iemand enig idee om korting te scoren op het Bellewaerde Aquapark? Ik heb zelf nog niets van acties gezien... Enige manier van korting die ik momenteel vond was via Lidl Funtrips. Als Polletje al schreef dat een eigen Bellewaerde abo geen korting geeft, zal een ander abo ook niet gelden zeker?

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Iemand enig idee om korting te scoren op het Bellewaerde Aquapark? Ik heb zelf nog niets van acties gezien... Enige manier van korting die ik momenteel vond was via Lidl Funtrips. Als Polletje al schreef dat een eigen Bellewaerde abo geen korting geeft, zal een ander abo ook niet gelden zeker?
    Ik vrees er voor en zou het ongehoord vinden als andere abonnementen wel korting bieden op Bellewaerde Aquapark.
    Bij het verlaten van Bellewaerde worden dit weekend flyers met een kortingsbon op het Aquapark uitgedeeld. Deze is geldig t.e.m. 31/7/2019: de hele familie (max. 5 personen) aan kindertarief (= 2 euro korting per persoon). Ook in Krant van West-Vlaanderen (Het Wekelijks nieuws) (en waarschijnlijk nog andere regionale kranten) kan je dezelfde kortingsbon vinden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •