X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #36

    Re: [DLRP] Ombouw Tower of terror naar guardians of the galaxy ?

    Eerst en vooral, over het Marvel thema er staat op de huidige films wel degelijk een vervaldatum. In 2020 moet de laatste geplande van de serie uitkomen. Dat is nog 3 jaar plus 3 jaar eer er een vervanging komt. Ik zeg niet dat ze gaan verdwijnen maar eerder wat meer naar de achtergrond gaan. De box offices liegen niet, fantastische cijfers maar meer dan de helft komt van in de USA of er rond. Bij mijn weten moet er na 2020 zelf onderhandeld worden met de directie van Marvel over hoe het verder gaat. Ik weet de exacte data niet meer maar het staat in het contract met Disney (heb nog altijd aandelen van de twee)

    Ten tweede vind ik niet dat de rock en roller Coster te weinig theming heeft. Het idee is een concert. Ik weet niet welke standaard je neemt maar volgens mij komt het dicht bij een concert in termen van decoratie.
    Laatst gewijzigd door fkl8; 10-10-17 om 06:01. Reden: Spelling aub !

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •