X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [DLRP] Ombouw Tower of terror naar guardians of the galaxy ?

    Meh, mij boeit het eerlijk gezegd niet veel. ToT is een fantastische attractie, maar visueel een pak slechter aangepakt dan zijn broertje in Orlando. Neem daat nog bij dat het hotel zo misplaatst is, waardoor het gehele thema mij echt niet overtuigd in die context... Nu, binnenin is het wel een topattractie...

    Dat mensen nog steeds verbaast zijn dat Disney afwil van IP die niet van hen zijn, vind ik opvallend. Disney heeft er onlangs voor gekozen om de IP huur van de Twilight Zone stop te zetten (ergens gelezen, waar geen idee), dus is de ombouw een logisch gevolg daarvan.

  2. #2

    Re: [DLRP] Ombouw Tower of terror naar guardians of the galaxy ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Dat mensen nog steeds verbaast zijn dat Disney afwil van IP die niet van hen zijn, vind ik opvallend. Disney heeft er onlangs voor gekozen om de IP huur van de Twilight Zone stop te zetten (ergens gelezen, waar geen idee), dus is de ombouw een logisch gevolg daarvan.
    Is geen verbazing hoor, eerder een teleurstelling.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •