X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 84 van de 84
  1. #81

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Op 22-8 (komende donderdag) is de persopening van Zadra. Dus wie komend weekend naar Krakau gaat, zal de baan normaalgezien kunnen doen
    Mooie datum... nu kan ik zeggen dat ik een achtbaan heb die op mijn verjaardag geopend wordt.

  2. #82

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsoffers Bekijk Berichten
    Inmiddels is de eerste onride ook te zien op het Youtube kanaal van Energylandia:

    https://www.youtube.com/watch?v=Ivhq4v8ttYo
    Wat zou men bedoelen met "No. 1 in the World" en "ZADRA is the biggest WOODEN ROLLER COASTER in the world."? RMC's eigen Steel Vengeance is al hoger en langer...

  3. #83

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Wat zou men bedoelen met "No. 1 in the World" en "ZADRA is the biggest WOODEN ROLLER COASTER in the world."? RMC's eigen Steel Vengeance is al hoger en langer...
    De omschrijving bij de video werd ondertussen aangepast. Nu staat er dat hij 63 meter is, deze morgen was het nog 61 meter...

  4. #84

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Maar zelfs dan is dit in geen enkel opzicht een houten achtbaan

    Maarja.. Tegenwoordig wordt iets met een paar latten er in al snel als een woodie verkocht. Een tijd lang heeft zelfs Storm Chaser als Woodie op RCDB gestaan (de railing van de liftill en de vloer van het station zijn letterlijk het enige aan die baan dat uit hout bestaat)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •