X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 84
  1. #41

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    En toen kwam er een storm langs. Ongeveer de helft van de constructie zou naar beneden gekomen zijn:

    https://photos.google.com/share/AF1Q...AybDZSQXUxZUdn
    Pijnlijk. Hopelijk kunnen ze nog delen recupereren.
    Deze stukken zijn deels ingestort:
    Naam:     zadra3.jpg
Bekeken:  1474
Groote:   606,4 KB

  2. #42

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Wow, heftig! Ik vroeg het me met dit weer toch ook wel af gisteren: zijn achtbanen (en zeker houten achtbanen) zo windbestendig eenmaal ze operatoneel zijn? Of is dit enkel met de constructie omdat nu niet alles af is?

  3. #43

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wow, heftig! Ik vroeg het me met dit weer toch ook wel af gisteren: zijn achtbanen (en zeker houten achtbanen) zo windbestendig eenmaal ze operatoneel zijn? Of is dit enkel met de constructie omdat nu niet alles af is?
    Robin Hood, Troy & nu Zadra hebben ditzelfde lot ondergaan bij de bouw, maar na voltooiing heb ik hier nooit weet van gehad (Boardwalk Bullet overleefde zelfs een orkaan).
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #44

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Daar gaat al dat Europese geld. Opvallend dat die grote massieve piramide (rechts) van hout toch nog omgewaaid kan worden. Eigenaardige constructie eigenlijk he, zo'n grote brok hout?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #45

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    De tussenstuctuuren zijn eigenlijk niet gemaakt voor hevige windstoten.
    Om op volledige kracht te zijn moet de achtbaan af zijn. wat duidelijk nog niet was.

  6. #46

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Naam:     US6WR0d.jpg
Bekeken:  1251
Groote:   944,9 KB

  7. #47

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Naam:     US6WR0d.jpg
Bekeken:  1251
Groote:   944,9 KB
    LOL. Helft van achtbaan net omgewaaid, “what ever”. Leuk dat ze gewoon verder doen!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #48

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Nieuwe parkmap:
    Naam:     energylandia.jpg
Bekeken:  1328
Groote:   1,45 MB

  9. #49

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Hopelijk maken ze het nieuwe stuk park wel zoals het hoort: mooi afgewerkt & logisch opgezet qua padden en andere structuur... Want dat zit toch helemaal scheef in het park vond ik.

  10. #50

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Uhm, ik kan even niet meer volgen... Maar ik spreek ook geen Pools. Is dit de nieuwe plattegrond voor dit jaar? Of voor volgend jaar? Want Zadra is toch de RMC die volgend jaar pas zou openen?

  11. #51

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Uhm, ik kan even niet meer volgen... Maar ik spreek ook geen Pools. Is dit de nieuwe plattegrond voor dit jaar? Of voor volgend jaar? Want Zadra is toch de RMC die volgend jaar pas zou openen?
    Het is al lang bekend dat het de bedoeling is om de coaster dit jaar nog een soft opening te geven... Het hele gebied is voor volgend jaar. Of dit nu nog het geval is door de stormschade weet ik niet.

  12. #52

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Już wkrótce = coming soon

  13. #53

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Schiet goed op ginds:

    Naam:     jNyMcjL.jpg
Bekeken:  868
Groote:   911,9 KB

    Naam:     UJKstRx.jpg
Bekeken:  941
Groote:   712,1 KB

    Bron: Coasterforce

  14. #54

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    De lifthill komt ook stilaan recht:
    Naam:     zmeq41r.jpg
Bekeken:  803
Groote:   648,4 KB

    En de junior coaster is klaar:
    Naam:     57176838_280698892822495_5705379301252136960_o.jpg
Bekeken:  845
Groote:   387,9 KB

  15. #55

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    dat park is toch precies RCT, maar dan in 't echt . Benieuwd wat er daar de volgende jaren nog bij kan/gaat komen, binnenkort hebben ze de hele attractielijst staan .

  16. #56

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Dat is tegelijk een voor- en een nadeel aan het park, vind ik. Aan de ene kant vind ik het supertof dat er een nieuw park in Europa is dat zo stevig investeert. Maar ik had wel het gevoel dat er weinig 'masterplan' achter de aanleg van het park zat. Alles wordt er een beetje op een hoopje gesmeten. Daarmee bedoel ik niet enkel de attracties, maar ook gewoon de algemene aanleg van het park zoals richting en breedte van paden enzo...

  17. #57

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Iemand die kan helpen wat de beste manier is om uit Krakau naar dit park te gaan en terug. Ik heb gezien dat er een bus is, maar ik kan pas tegen de middag vertrekken dus dat is geen optie. Gewoon een uber of taxi nemen?

  18. #58

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Ik ken de concrete situatie natuurlijk niet, maar zou persoonlijk eerder gaan voor een huurwagen. Volgens mij gaat dat goedkoper uitvallen.

  19. #59

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Ik heb voor Energylandia vanuit een zeer goed hotel in Oswi?iem de taxi genomen. Prijs heen en terug was ca. 30 euro Taxi enkel van Oswi?iem naar J.P. Airport (afstand te vergelijken met Airport - Energ.) was 75 Euro enkel. Geen spotprijs, dus maar ongeveer 50 ? 60% van wat je bij ons aan een taxi zou betalen. Het openbaar vervoer (trein maar ook Leo Express bus) is ontzettend veel goedkoper, ginds. Genre 3 Euro voor 80 km bus of trein.

    Als je vliegt, niet vergeten: Airport ligt west van Krakau en Energ. ten zuiden. Eigenlijk moet je niet de richting van de stad uit, al is het natuurlijk wel een knooppunt voor o.v. en een prachtige stad!

    Huurauto: geen ervaring. De wegen leken me wel OK in die regio, maar waar kan, wordt echt wel gevlamd.

    Dit zal je wel al gezien hebben: goedkope Energylandia-bus vanuit Krakau, maar logisch natuurlijk met vertrek 08:30 (en 09:30): https://energylandia.pl/en/plan-your...w-to-get-here/ Er rijd trouwens ook zo'n bus vanuit Katowice. Dat is eigenlijk de stad van pretpark Legendia, en prima te bereiken vanuit Krakau (wij namen de goedkope bus).

  20. #60

    Re: [Energylandia] 2020: RMC coaster

    Naam:     zadra4.jpg
Bekeken:  662
Groote:   671,1 KB

    Naam:     zadra5.jpg
Bekeken:  707
Groote:   702,8 KB

    Meer foto's op SkyscraperCity.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •