Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
Even een nieuwe tekening gemaakt
Held!

Bij ToTNH en HT heb ik altijd het gevoel dat ze die bouwput tot het laatste bewaren. Daar heb ik 3 redenen voor.
1. Het zijn 2 attracties en een theater met een monstercapaciteit.
2. Als er ooit een uitbreiding komt hou je liefst je opties zo lang mogelijk open daar
3. Het ligt aan de rand van het park en is dus relatief makkelijk voor bouwverkeer.
Verder zijn het ook attracties waar je al speciaal naar moet toe gaan om ze te zien omdat ze wat afgelegen in een uithoek liggen. Het is geen doorn in het oog zoals Geister Riksha waar iedereen passeert.

China wordt wat mij betreft de volgende put. Dat het thema behouden blijft is dan de evidentie zelve: ze gaan geen hotel slopen om er een nieuw te zetten. Ik vrees eigenlijk ook wel dat we Feng Ju dan gaan houden, maar door de hoofdweg naar de huidige 'backstage-weg' naar Colorado te verschuiven wordt die plaats wel veel efficiënter gebruikt. Ik denk niet dat ze de bouwput daar gaan combineren met de makeover van colorado: dat zorgt voor te veel wegomleidingen. Volgens mij wordt het eerst China vernieuwen, dan de doorsteek naar Klugheim openen en tot slot Colorado revampen.

De zone met Wakobota en Baumbergen zie ik niet zo snel veranderen. Ik heb zelf een jaartje geleden mij eens aan het lange rechte pad naar nergens gewaagd en eigenlijk vond ik dat héél aangenaam. Het is heel mooi afgewerkt. Het is een oase van rust en een heel fijne wandelpark ervaring. Het is absurd dat je dat vindt in één van de dichtst bebouwde parken van Europa, maar het is wel fijn dat het er is. Wakobota met interactieve elementjes vond ik persoonlijk ook gewoon leuk. Ik begrijp de bakken kritiek die dat ding altijd naar zijn hoofd krijgt niet zo goed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
Al zou het ook wel kunnen dat ze, omdat er een nieuw theater in Rookburgh staat, dat ze het silverado theater én Colorado slopen en vervangen door iets nieuws.
Daar heb je wel gelijk in: dat hele gebied is erg rommelig en inefficiënt ingedeeld. Maar ik hoop dat je het mis hebt over Colorado Adventure. Ik wil ze niet uitdagen, maar volgens mij is het slopen van de iconische Michael Jackson Thrillride zelfs een brug te ver voor het management van Phantasialand. Wat ik wel hoop is dat de sloop van Silverado eventueel nog voor een extra attractie in Africa kan zorgen. Langs de Berlijn-kant lijken de opties mij daarvoor veel beperkter.