Ik volg coasterfrenzy ergens, anderzijds heb ik ook mijn twijfels bij sommige dingen die PHL doet/gedaan heeft. Ik hoop dat ze in Rookburgh nu een nieuw theater zetten zodat ze Fantissima en ToTNH/HT kunnen vervangen (dank voor de opheldering ivm de bouw/sloopkwestie).
Al zou het ook wel kunnen dat ze, omdat er een nieuw theater in Rookburgh staat, dat ze het silverado theater én Colorado slopen en vervangen door iets nieuws. Dat is een vrij groot gebied dat heel onlogisch is aangelegd volgens de huidige parkindeling. Daarnaast staat de baan er al 21 jaar en is deze nog altijd niet deftig afgewerkt, toch niet naar hedendaagse PHL-normen. Als ze dat slopen kunnen ze ook een extra attractie in Afrika zetten, met dito restaurant zodat die hoek interessanter wordt voor het hele gezin. Daarnaast kan de combinatie gemaakt worden met de sloop van Geister Riksha zodat er een mooi afgesloten en groot genoeg parkdeel vrijkomt om een nieuw thema in te verwerken, met attracties die naar hedendaagse normen gethematiseerd zijn.

Ik zie het liever niet gebeuren, Colorado is nog altijd mijn favoriete mijntreinachtbaan, maar ik zie PHL hier wel toe in staat om dergelijke dingen te doen...