In 2007 (augustus geloof ik) heb ik hem gedaan. Ik volgde toen nog totaal de pretparken niet, en wist dus ook niks van Vertigo af. Ik weet wel dat we het een heel maf ding vonden, om heel die constructie te zien (ik vond en vind het eigenlijk absoluut niet lelijk, je kon er idd niet naast kijken maar dat gaf hem een status die mij wel beviel).

Initieel was hij niet open, maar gedurende de dag zagen we plots dat er mensen richting daar wandelden en dan zijn we ook in de rij gaan staan. Ik was nog jong dus mijn reactie kan ietwat overdreven zijn, maar ik vond hem echt fenomenaal. Mogelijks zou ik teleurgesteld zijn als hij er nog steeds zou staan en ik er nu opnieuw in zou gaan. (Een beetje zoals Azmidiskes verhaal over de Bob in de Efteling maar ik zou niet het karakter hebben om er niet meer in te gaan mocht hij er nog staan, dus misschien beter dat ik de keuze niet meer heb ) Ik zeg altijd dat het spijtig is dat hij er niet meer staat, maar dat er nu (tien jaar later al, wat vliegt de tijd toch!) nog steeds zoveel over gepraat wordt, vind ik eigenlijk stiekem wel heel leuk. Je kan Vertigo als een soort 'legende' beschouwen die ik nog bereden heb. Het is een leuk verhaal om aan vrienden te vertellen.