X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 53
  1. #1

    Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Toen ik zag dat Themeparkwordwide Bobbejaanland ging bezoeken werd ik onmiddellijk zeer benieuwd.
    Wat zal een Brit die nog nooit in dit park geweest is, maar wel al vele parken over heel de wereld bezocht heeft denken van dit park?
    Want wij zijn zeer skeptisch over het park waar we vroeger van hielden voor zijn atmosfeer.
    Je mag zeggen wat je wilt over de soms cringy persoon dat hij is, maar als iemand ervaring heeft van parken zal hij het wel zijn.

    Hier is zijn vlog over het park!



  2. #2

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Typhoon smooth and enjoyable, better than Saw The Ride....mmmm Naga Bay intens, vind het een twijfelachtige mening Meer heb ik nog niet volledig gezien
    Laatst gewijzigd door bobby turbo; 25-09-17 om 21:53.

  3. #3

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Ergens in de vlog zei die andere kerel: "This park has so much potential".

    Beter samenvatten kan je niet zeker?
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #4

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Werkelijk iedereen met minstens twintig hersencellen kan een blog beginnen en een pretpark binnenwandelen, er is geen enkele reden om aan te nemen dat de mening van zo'n persoon meer waarde heeft dan die van een ander. Hoe dan ook is een bezoek aan een buitenlands park in mijn ogen slechts een momentopname, dus ik geloof wel dat de fans die vaker in hun Thuispark komen een beter beeld hebben van wat er speelt.

  5. #5

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Werkelijk iedereen met minstens twintig hersencellen kan een blog beginnen en een pretpark binnenwandelen, er is geen enkele reden om aan te nemen dat de mening van zo'n persoon meer waarde heeft dan die van een ander. Hoe dan ook is een bezoek aan een buitenlands park in mijn ogen slechts een momentopname, dus ik geloof wel dat de fans die vaker in hun Thuispark komen een beter beeld hebben van wat er speelt.
    Hehehe, true that.

    De enige reden dat ik zijn video's kijk is vooral om te kijken naar de status van bepaalde attracties. In BBJ was ik wel zeer nieuwsgierig om bepaalde dingen te zien (aangezien ze ook de wachtrijen etc filmen vind ik dat wel handig...)
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #6

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    True true!

    Maar ik zou af en toe wat subjectief zijn over het park waar ik mee opgegroeid ben.
    Terwijl voor hem het een onbekend park was en dat dan niet zou zijn.
    Ik deel je mening maar ik was toch benieuwd en wou het wel delen!

  7. 25-09-17, 22:19


  8. #7

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ergens in de vlog zei die andere kerel: "This park has so much potential".

    Beter samenvatten kan je niet zeker?
    Dacht ik ook onmiddellijk

  9. #8

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Typhoon smooth and enjoyable, better than Saw The Ride....mmmm Naga Bay intens, vind het een twijfelachtige mening Meer heb ik nog niet volledig gezien
    Hij bedoelde dat als in dat hij smoother was over het algemeen t.o.v Saw.
    Ik heb Saw jammer genoeg nog niet kunen beleven, maar er is mij verteld dat deze toch heel ruw is.

    Naga Bay vond ik dan ook heel vreemd en raar dat ze hem zo 'goed' beschreven.
    Net zoals ik King Kong maar iets belachelijk vind en zei het fantastisch vonden.

  10. #9

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fladnag Bekijk Berichten
    Hij bedoelde dat als in dat hij smoother was over het algemeen t.o.v Saw.
    Ik heb Saw jammer genoeg nog niet kunen beleven, maar er is mij verteld dat deze toch heel ruw is.

    Naga Bay vond ik dan ook heel vreemd en raar dat ze hem zo 'goed' beschreven.
    Net zoals ik King Kong maar iets belachelijk vind en zei het fantastisch vonden.
    Beiden zijn iets dat je eigenlijk nog maar amper in andere parken terug vindt. Voor king kong hadden wij te hoge verwachtingen (een soort top-spin denk ik), maar als je uit gaat voor het doelpubliek (jonge kinderen) is het inderdaad een vrij geniaal bedachte attractie.

    Onlangs is ook "Diary of a rollercoaster girl" in BJL geweest. Die was in elk geval beduidend minder enthousiast over het park. Geen Vlog of Blog, maar gewoon meningen etc. op Facebook kun je daar makkelijk van terug vinden.

  11. #10

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ergens in de vlog zei die andere kerel: "This park has so much potential".

    Beter samenvatten kan je niet zeker?
    Het volgende wat het zegt is ook belangrijk : 'If they spent money on it'.


    ofwel denken we teveel aan vroeger( hoe het was met Bobbejaan) ofwel hebben ze geluk gehad. Er was er ook niet veel volk e. Dus wachttijden waren er niet ( één van de velen commentaren hier dat de Dreamcatcher maar met één treintje rijd enzo)

    Wat ik mij afvraag, zijn er beelden van dat rad van de el rio dat draait?

  12. #11

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    This park, it's like walking in an abandoned themepark, even though it's open. There's a lot (of things) closed or being modified.
    In de video, rond 54.10


    Zegt wel genoeg over de sfeer die het park uitstraalt, ook al was het een extreem rustige dag, mede door het weer. En dat zegt dan volgens mij ook alles over hoe de mensen het park aanvoelen én waarom BJL minder bezoekers ontvangt...

  13. #12

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Het volgende wat het zegt is ook belangrijk : 'If they spent money on it'.

    Wat ik mij afvraag, zijn er beelden van dat rad van de el rio dat draait?
    U vraagt, google draait:



    - vanaf 1:20 ongeveer -

    Blijf het zonde vinden dat ze daar niet in durven investeren om dat rad weer functionerend te krijgen. Waarschijnlijk waren er wel wat problemen met veiligheid lijkt me? (Het is nogal 'open' te noemen lijkt me... Eenvoudig voor een malloot om uit het bootje te stappen en dwaze dingen uit te steken met ernstige -dodelijke- gevolgen wie weet.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  14. #13

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    U vraagt, google draait:



    - vanaf 1:20 ongeveer -

    Blijf het zonde vinden dat ze daar niet in durven investeren om dat rad weer functionerend te krijgen. Waarschijnlijk waren er wel wat problemen met veiligheid lijkt me? (Het is nogal 'open' te noemen lijkt me... Eenvoudig voor een malloot om uit het bootje te stappen en dwaze dingen uit te steken met ernstige -dodelijke- gevolgen wie weet.)
    Thank you

  15. #14

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten

    Blijf het zonde vinden dat ze daar niet in durven investeren om dat rad weer functionerend te krijgen. Waarschijnlijk waren er wel wat problemen met veiligheid lijkt me? (Het is nogal 'open' te noemen lijkt me... Eenvoudig voor een malloot om uit het bootje te stappen en dwaze dingen uit te steken met ernstige -dodelijke- gevolgen wie weet.)
    Het probleem was vooral evacuatie. als het rad stil valt, kom je er heel moeilijk bij. Doordat het plateau waar de boot op staat uit rollen bestaat, kun je er ook niet fatsoenlijk op staan.

    Het rad bruikbaar maken betekent om te beginnen dat de techniek al behoorlijk aangepast moet worden: Er moeten loopbanden in komen in plaats van rollen. Een ombouw die waarschijnlijk op zich al meer kost dan het rad destijds nieuw kostte. Daarnaast zal er naast het rad een evacuatiesysteem moeten komen, zodat mensen ook kunnen uit stappen als het rad stil valt. Ik denk dat 4 plateaus op vaste plekken met een trap naar beneden goed genoeg is als er een functie bij komt dat het rad manueel (of op zwaartekracht) naar die positie gedraaid kan worden. Maar dan zit je ook meteen weer met ruimte die de constructie in beslag gaat nemen.

  16. #15

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Met andere woorden: breek dat rad na al die jaren toch eindelijk eens af?!

  17. #16

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Met andere woorden: breek dat rad na al die jaren toch eindelijk eens af?!
    Kan het niet zijn dat ze het laten staan als soort van theming? En het staat toch niet in de weg, ik begrijp eigenlijk niet wat iedereen er tegen heeft

  18. #17

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Kan het niet zijn dat ze het laten staan als soort van theming? En het staat toch niet in de weg, ik begrijp eigenlijk niet wat iedereen er tegen heeft
    Theming? Dan zouden ze het beter wat kleur en linten geven, zoals ook op originele concepts voorzien was.

    Nu staat het er zo troosteloos bij, aftakelend, vuil, groengeblakerd... Neen, dan zie ik het liever verdwijnen.

  19. #18

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Kan het niet zijn dat ze het laten staan als soort van theming? En het staat toch niet in de weg, ik begrijp eigenlijk niet wat iedereen er tegen heeft
    Goh, het is weer gewoon classic Bobbejaanland natuurlijk hé? T'is goedkoper om het te laten staan & rotten dan het af te breken. Kwa thematisatie stelt het niks voor... Oke het staat niet in de weg maarja... Wat voor beeld geeft dat? Een schim naar het (toch wel betere) verleden in mijn ogen.
    Je vois la vie en des biscuits.

  20. #19

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Ik word er ieder keer triest van als ik dat rat zie.

  21. #20

    Re: Themeparkworldwide bezoekt Bobbejaanland!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    U vraagt, google draait:



    - vanaf 1:20 ongeveer -

    Blijf het zonde vinden dat ze daar niet in durven investeren om dat rad weer functionerend te krijgen. Waarschijnlijk waren er wel wat problemen met veiligheid lijkt me? (Het is nogal 'open' te noemen lijkt me... Eenvoudig voor een malloot om uit het bootje te stappen en dwaze dingen uit te steken met ernstige -dodelijke- gevolgen wie weet.)
    Leuke video bedankt om deze te delen!
    Nu zoals er ook vermeld was in de vlog de vergelijking met Phantasialand's River Quest.

    I.p.v de attractie er zo bij te laten, verander het rad in een liftsysteem zoals daar bestaat.
    Want nu heeft de attractie 1 drop en dat is het.
    Wat zeer jammer is.

    Natuurlijk goedkoop is het niet wat ik voorstel, maar het geeft de rit toch al veel meer spanning.
    Laatst gewijzigd door Fladnag; 26-09-17 om 19:25.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •