X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 31

Onderwerp: [Heide Park] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Heide Park] 2018

    Ik heb nooit veel opgehad met dat halfbakken zwijn en wat merlin er nu mee uithaald doet weinig warme gevoelens ontstaan die dat verbeteren. Ik zend bij deze mijn pretparkneologisme voor 2018 in. Verpigging, het equivalent van verkleutering, maar dan exclusief voor pretparken, met als voorwaarde dat er een populair tv-figuurtje en goedkope attracties bij betrokken zijn.

  2. #2

    Re: [Heide Park] 2018

    Mag ik één woord toevoegen aan je neologisme?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Verpigging, het equivalent van inspiratie-arme verkleutering, maar dan exclusief voor pretparken, met als voorwaarde dat er een populair tv-figuurtje en goedkope attracties bij betrokken zijn.
    Thomas Land in Drayton Manor heeft ook geen state-of-the-art attracties maar het vormt wel een mooi thematisch geheel en ademt een zekere authenticiteit uit, mede dankzij het museumpje. Dat is voor mij dus zeker geen geval van verpigging.

    Het copy/paste-gehalte van Merlin is al langer een creatieve aanfluiting, zelfs wat betreft hun top-coasters. De twee meest bezoekenswaardige parken uit de Tovenaarsstal zijn voor mij Alton en Billund.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •