X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Welk land hoop jij dat we rond 2019 mogen verwelkomen in Europa-Park?

Stemmers
20. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Schotland

    2 10,00%
  • Kroatië

    8 40,00%
  • Polen

    4 20,00%
  • Roemenië

    3 15,00%
  • Toch een ander land (specifieer in je comment)

    3 15,00%
Resultaten 1 tot 20 van de 21

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Welk land treedt toe tot Europa-Park?

    Ik hoop ook eerder op Kroatië, want het is voor mij ook het minst bekende land en zou volgens mij ook mooi kunnen aansluiten op het Griekse gebied.

    Polen kan dit ook, maar dan vanaf Rusland.

    Schotland vind ik niet echt tot de discussie horen, want Schotland is op heden toch geen eigen land en maakt nog altijd deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Als zij dan sneller een themagebied zouden krijgen dan ons Belgen, tjah, dan denk ik dat er toch wat Belgen zich beledigd zullen voelen. (beetje gezond chauvinisme mag toch hé)

  2. #2

    Re: [Poll] Welk land treedt toe tot Europa-Park?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Schotland vind ik niet echt tot de discussie horen, want Schotland is op heden toch geen eigen land en maakt nog altijd deel uit van het Verenigd Koninkrijk. Als zij dan sneller een themagebied zouden krijgen dan ons Belgen, tjah, dan denk ik dat er toch wat Belgen zich beledigd zullen voelen. (beetje gezond chauvinisme mag toch hé)
    Mochten ze dat doen ga ik toch twee keer denken voor ik naar daar ga. Niet super nationalistisch maar toch.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •