X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Dollywood - RFSC 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Haha, het is maar iets kleins maar toch: ondertussen verwacht ik zoiets toch bij elk groot park. Een middelgroot Europees parkje heeft het altijd, dus van één van de meest bejubelde parken in Amerika verwacht ik dat dan toch ook.

    Dollywood had mijn nummer één kunnen worden, maar de sfeer was in Silver Dollar City gewoon zo veel beter. Ik vind dat dus toch blijkbaar meer van belang dan de attracties, want op dat vlak wint Dollywood dan weer wel van mij.
    Heeft Dollywood dan zo'n topbanen? Want Wild Eagle is wel goed, maar niet top. Net hetzelfde wordt gezegd (en beaam jij) van Mystery Mine, Firechaser Express en Blazing Fury. Die laatste dan vooral in vergelijking met een sit-down/floorless B&M. Enkel Lightning Rod steekt er bovenuit. Of vergelijk je enkel met de parken die je gedaan hebt op deze trip?

  2. #2

    Re: [TR] Dollywood - RFSC 2017

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Heeft Dollywood dan zo'n topbanen? Want Wild Eagle is wel goed, maar niet top. Net hetzelfde wordt gezegd (en beaam jij) van Mystery Mine, Firechaser Express en Blazing Fury. Die laatste dan vooral in vergelijking met een sit-down/floorless B&M. Enkel Lightning Rod steekt er bovenuit. Of vergelijk je enkel met de parken die je gedaan hebt op deze trip?
    Ik vergelijk enkel met parken die ik al gedaan heb ja . Tgoh, het zijn natuurlijk niet enkel de coasters, maar hun woodie is toch erg goed. Ik vergelijk vooral met Silver Dollar City, die minder scoren op het gebied van attracties omdat ze minder grote rides hebben (en omdat hun RMC me tegenviel, terwijl dat vandaag de dag toch het paradepaardje van een park is). Attracties die geen coasters zijn, zijn in Dollywood vaak wel gewoon klasse: Mountain Slidewinder en Drop Line komen meteen in me op, net als een paar andere rides.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •